https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

برگزاری نخستین دوره آموزش گردشگری ویژه معلولین

تاریخ ثبت : 08 دی 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  برگزاری نخستین دوره آموزش گردشگری ویژه معلولین
برگزاری نخستین دوره آموزش گردشگری ویژه معلولین برگزاری نخستین دوره آموزش گردشگری ویژه معلولین

نخستین دوره آموزشی افراد دارای معلولیت ، در راستای شناخت جوامع گردشگری و ذینفعان خصوصی و دولتی با الزامات و استانداردهای گردشگری، برگزار خواهد شد.
به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان گلستان، نشستی با حضور معاون گردشگری و همچنین رؤسای جوامع گردشگری استان به منظور تصمیم گیری و برنامه ریزی در رابطه با برگزاری دوره آموزشی گردشگری ویژه معلولین تشکیل شد.
 رضا شاه حسینی، مدیر دفتر منطقه شمال انجمن فرهنگی، ورزشی و گردشگری معلولان پارس، ضمن اشاره به نقش سفر و گردشگری در ایجاد سرزندگی و نشاط برای سالمندان و معلولین ، افزود: در قدم اول، این دوره آموزشی توسط مدرسان ملی در استان های تهران، گلستان و فارس برگزار می گردد و در مراحل بعدی برای همه استان های سراسر کشور برنامه‌ریزی خواهد شد.
همچنین وی اظهار داشت: در اولین جلسه برنامه ریزی دوره آموزشی ویژه معلولین که کارشناسان و معاونین سازمان های میراث فرهنگی و بهزیستی استان گلستان، رؤسای جوامع هتلداران، راهنمایان و دفاتر گردشگری گلستان و همچنین مدیران انجمن فرهنگی، ورزشی و گردشگری معلولان پارس در آن حضور داشتند، بر ضرورت آموزش های تخصصی در این حیطه تأکید شد.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi