https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

جذاب ترین اماکن گردشگری دنیا در سال 2018

تاریخ ثبت : 10 دی 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  جذاب ترین اماکن گردشگری دنیا در سال 2018
جذاب ترین اماکن گردشگری دنیا در سال 2018 جذاب ترین اماکن گردشگری دنیا در سال 2018

سایت گردشگری تریپ ادوایزر ( Trip Advisor )، جذاب ترین مراکز گردشگری و مهم ترین کشورها برای گردشگران در سال 2018 را از طریق لیست رزروها طبقه بندی و معرفی کرده است. بر این اساس، رتبه نخست مشهورترین اماکن گردشگری دنیا به شهر قدیم رم پایتخت کشور ایتالیا تعلق گرفت و جایگاه دوم به کلیسای ساگرادا وامیلیا در شهر بارسلون اسپانیا رسید؛ همچنین موزه لوور پاریس در کشور فرانسه نیز رتبه سوم را به خود اختصاص داد.
مولی برک، سخنگوی سایت گردشگری تریپ ادوایزر اظهار داشت: بیش از 140 هزار مورد رزرو در سایت صورت گرفته که این موضوع نشان دهنده عدم کاهش علاقه گردشگران برای سفر به جذاب ترین مراکز گردشگری دنیا می باشد.
وی همچنین گفت: طبق بررسی ها به این نتیجه رسیدیم که مسافران روش های زیادی برای شناسایی مراکز مشهور دنیا از طریق مکاتبه با کشورها و یا دسترسی خصوصی دارند.
طبق گزارش سایت تریپ ادوایزر مشهورترین مراکز گردشگری دنیا در سال 2018 عبارتند از: کانال آبی بزرگ ونیز ایتالیا، موزه واتیکان در رم، مجموعه سنگی استون هنج (Stonehenge) در کشور انگلیس، کاخ ورسای در فرانسه، معبد کولوسئوم (Coliseum) در ایتالیا، موزه لوور پاریس، کلیسای ساگرادا وامیلیا در بارسلون اسپانیا، مجسمه آزادی نیویورک، برج ایفل در پاریس و پل دروازه طلایی در سان فرانسیسکو آمریکا.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi