https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

حضور یزد در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران

تاریخ ثبت : 16 دی 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  حضور یزد در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران
حضور یزد در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران حضور یزد در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران

سید مصطفی فاطمی، مدیرکل میراث فرهنگی یزد خبر داد: استان یزد در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته که از تاریخ 23 الی 26 بهمن در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان تهران برپا می گردد، حضور خواهد یافت.
فاطمی اظهار داشت: شاخه های مرتبط با استان یزد در این نمایشگاه عبارتند از: گردشگری سلامت، گردشگری الکترونیک، گردشگری غذا، بوم گردی و طبیعت گردی و همچنین گردشگری کودک.
وی ضمن اشاره به حضور تعداد زیادی از شرکت های داخلی و خارجی در دوازدهمین دوره این نمایشگاه افزود: فعالان صنعت گردشگری می توانند ضمن بازدید از این نمایشگاه با دانش روز این صنعت پر رونق بیشتر آشنا شوند؛ همچنین این نمایشگاه فرصت خوبی برای ایجاد تعامل و جذب گردشگران محسوب می شود.
فاطمی در ادامه؛ به معرفی ظرفیت های ویژه یزد، معرفی رویدادهای خاص و جشنواره ها و همچنین سوغات یزد در این دوره از نمایشگاه پرداخت و گفت: برگزاری مسابقه یزد شناسی، توزیع اقلام تبلیغاتی و راهنمای گردشگری و... از جمله برنامه هایی هستند که قرار است در راستای معرفی میراث جهانی شهر تاریخی یزد در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته تهران اجرا شوند.
شایان ذکر است: سرفصل دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، معرفی محصولات گردشگری کشور و ظرفیت بخش های متنوع این صنعت می باشد؛ در این راستا، علاقه مندان می توانند از ساعت 9 لغایت 17 جهت بازدید به این نمایشگاه مراجعه کنند.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi