https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

هنرمندان صنایع‌دستی ایران در نمایشگاه میلان

تاریخ ثبت : 18 دی 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  هنرمندان صنایع‌دستی ایران در نمایشگاه میلان
هنرمندان صنایع‌دستی ایران در نمایشگاه میلان هنرمندان صنایع‌دستی ایران در نمایشگاه میلان

صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی کشورمان در نمایشگاه دکوراسیون داخلی که در شهر میلان ایتالیا برگزار می گردد، مشارکت خواهند داشت.
به‌نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی کشور، این نمایشگاه که از تاریخ 5 لغایت 8 بهمن ماه سال جاری در میلان برگزار می گردد، در آن سبک زندگی، صنایع دستی و منسوجات خانگی نقاط مختلف دنیا و همچنین ایده های متنوع در بخش مد و جواهرات معرفی می شود.
این نمایشگاه شامل بخش های مختلفی اعم از: مبلمان و اثاثیه، هدیه و سوغات، باغ و فضای سبز، سبک زندگی، موسیقی، سرگرمی و ... می باشد.
از جمله شرکت های مختلفی که از سراسر جهان در این رویداد معتبر بین المللی تولیدات خود را به نمایش می گذارند، از کشورهای آمریکا، کانادا، انگلستان، آلمان، هند، اتریش، مراکش، اندونزی و... می باشند.
برای دومین بار است که صنعتگران ایرانی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت؛ این هنرمندان از استان های کرمان، تهران، همدان، خراسان رضوی، زنجان، خوزستان و اصفهان هستند که به ارائه محصولات و تولیدات خود در این رویداد خواهند پرداخت.
با همت معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی، فضای اختصاص یافته به هنرمندان ایرانی، مساحتی بیش از 36 متر مربع است که صنعتگران ایرانی می توانند در آن تولیدات خود در حوزه های نقاشی روی چوب، زیورآلات سنتی، چرم، گلیم، تراس سنگ های نیمه قیمتی، ملیله و... را به نمایش بگذارند.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi