https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

درجه بندی اقامتگاه‌های بوم‌گردی

تاریخ ثبت : 21 دی 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  درجه بندی اقامتگاه‌های بوم‌گردی
درجه بندی اقامتگاه‌های بوم‌گردی درجه بندی اقامتگاه‌های بوم‌گردی

ولی تیموری، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی بیان کرد: اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور، طبق امکانات و تجهیزاتشان درجه‌بندی می شوند. وی افزود: تاکنون 1467 اقامتگاه بوم‌گردی، دارای پروانه فعالیت می باشند.
تیموری ضمن اشاره به درجه بندی اقامتگاه های بومگردی که سیاست اصلی مد نظر سازمان میراث فرهنگی کشور برای این اقامتگاه‌ها است، تصریح کرد: بزودی همه اقامتگاه های بوم گردی با توجه به ساختمان و تجهیزات، به درجه های یک، دو و سه رده بندی می‌شوند و از این رو میزان کرایه این اقامتگاه‌ها با درجه‌بندی های صورت گرفته متناسب خواهد بود.
همچنین وی به نحوه صحیح برخورد با گردشگران و نیز فراگیری زبان انگلیسی برای کارکنان این اقامتگاه ها اشاره کرد و گفت: استقبال گردشگران خارجی از بوم‌گردی ها بسیار مطلوب بوده که این امر از علاقه آنان به این نوع اقامتگاه ها خبر می دهد.
تیموری در آخر متذکر شد که گردشگران می بایستی به این نکته توجه کنند و فقط از اقامتگاه‌هایی که تابلو بوم‌گردی سازمان میراث فرهنگی دارند، استفاده نمایند؛ در غیر اینصورت اگر بین گردشگر و صاحب اقامتگاه مشکلی بوجود بیاید، به سازمان میراث فرهنگی مرتبط نمی باشد.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi