https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

ایران ، یکی از مقاصد سفر ۲۰۱۹ نیویورک‌تایمز

تاریخ ثبت : 22 دی 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  ایران ، یکی از مقاصد سفر ۲۰۱۹ نیویورک‌تایمز
ایران ، یکی از مقاصد سفر ۲۰۱۹ نیویورک‌تایمز ایران ، یکی از مقاصد سفر ۲۰۱۹ نیویورک‌تایمز

در گزارشی که روزنامه آمریکایی « نیویورک‌تایمز » برای معرفی ۵۲ مقصد برتر گردشگری دنیا در سال 2019 منتشر کرده، از شهر میراث جهانی یزد تحت عنوان « جواهر خاورمیانه » برای یکی از بهترین مقاصد سفر یاد شده است.
سید مصطفی فاطمی، مدیر کل میراث فرهنگی یزد با اشاره به این گزارش، گفت: طبق نظر این روزنامه آمریکایی، کشور ایران در جایگاه چهل و پنجم لیست مقاصد برتر سفر 2019 ، بعد از هنگ کنگ و نیز بالاتر از شهر هیوستون قرار گرفته است.
فاطمی افزود: علاوه بر اینکه تصویری که این روزنامه برای پیشنهاد سفر به ایران انتخاب کرده، تصویری از شهر یزد می باشد؛ از شهر میراث جهانی یزد تحت عنوان جواهر خاورمیانه یاد کرده و این برای نخستین بار است که شهر یزد در لیست مهمترین شهرهای گردشگری دنیا مطرح می شود.
وی ضمن اظهار خرسندی از این انتخاب، بیان کرد: فم تورهای بین المللی، نقش پررنگی در حضور شهر یزد در این فهرست مهم داشته اند و این مهمترین رخداد گردشگری شهر یزد در آغاز سال 2019 میلادی می باشد.
لازم به ذکر است که « پورتوریکو »، دهکده تاریخی « هامپی » در هندوستان، شهر ساحلی « سانتا باربارا » در کالیفرنیای آمریکا، « پاناما » و « مونیخ » در کشور آلمان شهرهایی هستند که به ترتیب عنوان پنج مقصد برتر گردشگری در سال 2019  میلادی را از آن خود کرده اند.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi