https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

حضور ایران در نمایشگاه فیتور اسپانیا

تاریخ ثبت : 02 بهمن 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  حضور ایران در نمایشگاه فیتور اسپانیا
حضور ایران در نمایشگاه فیتور اسپانیا حضور ایران در نمایشگاه فیتور اسپانیا

علی اصغر مونسان، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، به منظور حضور در افتتاحیه سی و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور اسپانیا که یکی از اصلی ترین و مهم ترین نمایشگاه های صنعت گردشگری دنیا محسوب می شود، به مادرید می رود.
مونسان همچنین در این سفر به دیدار و گفتگو با وزیر صنعت، تجارت و گردشگری اسپانیا، دبیرکل سازمان جهانی گردشگری، رئیس موزه باستان شناسی آلیکانته (ایالت والنسیا) و رئیس شورای میراث ملی اسپانیا خواهد پرداخت؛ ضمن آنکه وی در همایشی که در حوزه گردشگری با مشارکت کارآفرینان و تورگردانان فعال اسپانیایی و ایرانی برگزار می گردد، شرکت و سخنرانی خواهد کرد.

این نمایشگاه که تا 7 بهمن ماه (27 ژانویه) دایر است، پذیرای 10 هزار و 458 شرکت از 165 کشور دنیا در فضایی به مساحت 67 هزار و 500 مترمربع می باشد که در مقایسه با پارسال  2.5 درصد افزایش داشته است.
کشور ایران نیز یکی از شرکت کنندگان در این نمایشگاه بین المللی می باشد که طبق برنامه قرار است 31 تور اپراتور به نمایش قسمتی از امکانات، ظرفیت ها و جاذبه های هنری و گردشگری ایران بپردازند.
گفتنی است: ارائه راهنما، پوستر و نرم افزارهای چندرسانه ای شامل: اطلاعات گردشگری و جاذبه های تاریخی، دیدنی و طبیعی ایران و همچنین معرفی صنایع دستی، بخشی از برنامه های غرفه ایران در نمایشگاه فیتور می باشد.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi