https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

افتتاح دو طرح گردشگری در میبد

تاریخ ثبت : 30 بهمن 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  افتتاح دو طرح گردشگری در میبد
افتتاح دو طرح گردشگری در میبد افتتاح دو طرح گردشگری در میبد

در پی سفر علی اصغر مونسان، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی به استان یزد، چندین طرح مهم گردشگری با حضور وی به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان یزد، مجتمع گردشگری قلعه وزیر شهرستان میبد با حضور دکتر مونسان؛ محمد علی طالبی، استاندار یزد؛ سید مصطفی فاطمی، مدیر کل میراث فرهنگی یزد؛ حسین فلاح، فرماندار میبد و تعدادی از مسئولین استان و شهرستان افتتاح گردید.
این مجموعه با رویکرد اشتغال زایی، رونق گردشگری و ایجاد زیرساخت جهت رفاه حال مسافران و گردشگران، با اعتباری بیش از 75 میلیارد ریال، توسط بخش خصوصی راه اندازی شد و سبب ایجاد شغل برای 50 نفر گردید. مجتمع گردشگری قلعه وزیر میبد با متراژ 2500 متر مربع، دارای 32 اتاق و ظرفیت اقامت برای 80 نفر می باشد.
یکی دیگر از پروژه هایی که در این سفر افتتاح گردید، فاز نخست مجموعه پذیرایی هتل 5 ستاره کریاس پالاس میبد بود که بهره برداری از فاز اول این مجموعه با زیربنای 1480 متر مربع و با هزینه ای معادل 70 میلیارد تومان، موجب اشتغال زایی برای 80 نفر شده است.
لازم به ذکر است: این مجتمع با چشم اندازی فوق العاده، شامل شهر بازی، استخر، جکوزی، سونا، مرکز تجاری، آتلیه عکاسی، رستوران سنگی زیرزمینی، سالن‌های زیبایی مردانه و زنانه، سینما روباز ۴۰۰۰ نفره، فضای ورزشی، نمایشگاه گل و گیاه، فست و فود و تریا، رستوران 7 ملل، بام سبز، رستوران گردان، هلی پورت و… می باشد و بالاترین استانداردهای جهانی را از آن خود کرده است.
همچنین علاوه بر دو پروژه مذکور، افتتاح فاز دوم هتل ارگ جدید در یزد هم از جمله طرح هایی بود که با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی به بهره برداری رسید. فاز دوم این هتل مدرن با  بیش از 110 میلیارد ریال هزینه توسط بخش خصوصی، با حضور مونسان افتتاح شد. هتل ارگ جدید دارای 84 اتاق و سوئیت جدید می باشد که توانسته ظرفیت پذیرش مهمانان مجموعه را از ۱۵۰ به ۴۰۰ نفر افزایش دهد و همچنین برای 30 نفر شغل فراهم نماید.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi