https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

دوازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری ایران

تاریخ ثبت : 01 اسفند 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  دوازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری ایران
دوازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری ایران دوازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری ایران

مصیب امیری، مدیر کل میراث فرهنگی استان فارس گفت: دوازدهمین دوره گردهمایی راهنمایان گردشگری کشور، به مدت  4 روز در شیراز برگزار می شود.
امیری ضمن بیان این خبر افزود: علاوه بر انجام امور زیر بنایی و ایجاد زیر ساخت های استاندارد، یکی دیگر از عوامل مهم در رونق و توسعه گردشگری یک منطقه، نقش راهنمایان گردشگری به عنوان سفیران فرهنگی می باشد که بسیار حائز اهمیت است.
مدیرکل میراث فرهنگی فارس اظهار داشت: این استان ظرفیت های بسیاری در حوزه گردشگری دارد که می تواند بر رونق اقتصادی و کارآفرینی تأثیر بسزایی بگذارد؛ لذا امیدواریم این گردهمایی بتواند در زمینه معرفی هرچه بهتر و بیشتر استان فارس نیز مؤثر واقع شود.
امیر سبوکی، رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری فارس عنوان کرد: گردهمایی بزرگ راهنمایان گردشگری با حضور تقریباً هزار راهنمای گردشگری و با شعار «میراث جهانی، راهنمای ایرانی»، از تاریخ 30 بهمن ماه لغایت 3 اسفند، در فارس برگزار می گردد.
از جمله برنامه های شاخص این گردهمایی که سبوکی به آن ها اشاره کرد، عبارتند از: برگزاری تور آشناسازی و اجرای ۶ سمینار تخصصی با تأکید بر معرفی میراث جهانی فارس، محور زندیه و جاذبه های تاریخی - مذهبی.
همچنین وی بیان کرد: برنامه اصلی این گردهمایی 4 روزه، در تاریخ 2 اسفند در تالار حافظ، با حضور مسئولان استانی و محلی خواهد بود که رونمایی از تمبر یادمان و سامانه پاسخگوی گردشگری ایران، بخشی از این مراسم می باشد.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi