https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

سفر به یزد در نوروز 98

تاریخ ثبت : 04 اسفند 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  ساعات ورودی اماکن  »  سفر به یزد در نوروز 98
سفر به یزد در نوروز 98 سفر به یزد در نوروز 98

استان یزد در کنار استان‌های فارس و اصفهان، یک مثلث طلایی گردشگری و تاریخی ایران را شکل داده که ازاین‌رو، شهر تاریخی یزد جزو مقاصد اول گردشگران خارجی و داخلی است. اگر به دنبال یک شهر تاریخی برای گشت‌وگذار هستید و دوست دارید از شهری دیدن کنید که زندگی هنوز در دل بافت تاریخی آن جریان داشته باشد، پیشنهاد ما به شما سفر به یزد است.

با توجه به آب‌وهوای کویری یزد، بهترین زمان برای سفر به یزد ایام نوروز است؛ چراکه سردی زمستان رخت بربسته و گرمای سوزان کویر هنوز از راه نرسیده است.

با توجه به انبوه مسافرانی که از جای‌جای ایران به یزد سفر می‌کنند و امکان استفاده از خدمات شایسته به‌خوبی فراهم نمی‌شود، ما شرایطی را در نظر گرفتیم تا با استفاده از تورهای متنوع و اقامت در خانه‌های سنتی، بهترین فرصت برای یک سفر دل‌نشین و مناسب به یزد برایتان میسر شود.

در تور یزد ما ویژه نوروز، می‌توانید از بافت تاریخی و بهترین اماکن دیدنی به همراه بهترین تورلیدرهای یزد بازدید کنید. اماکن تاریخی و دیدنی، هرکدام داستان و راز و رمزهایی را در دل خود دارند که راهنمایان تور برای شما بازگو خواهند کرد و در طول سفر همراه شما خواهند بود. همچنین ما در نوروز 98 شما را به تماشای کمپ‌های کویری برده و تلاش می‌کنیم تجربه ویژه‌ای را در رمل‌های کویری برایتان به یادگار بگذاریم.

امیدواریم سفری خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی را برای شما رقم بزنیم.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه تور یزد نوروز 98 مراجعه کنید.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi