https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

سامانه جامع ارتباط مردمی سازمان میراث‌ فرهنگی

تاریخ ثبت : 09 اسفند 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  سامانه جامع ارتباط مردمی سازمان میراث‌ فرهنگی
سامانه جامع ارتباط مردمی سازمان میراث‌ فرهنگی سامانه جامع ارتباط مردمی سازمان میراث‌ فرهنگی

سید رحمت الله رئوف، مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات، خبر داد: از تاریخ 7 اسفندماه 97، سامانه جامع ارتباط مردمی سازمان میراث فرهنگی فعالیت خود را آغاز کرده است.
این سامانه که قبلاً فقط در دسترس شهروندان تهرانی بود، هم اینک به طور کامل راه اندازی گردیده است. سامانه جامع ارتباط مردمی میراث فرهنگی، به اطلاعات، اخبار و شکایات در حوزه سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری مرتبط است که در پورتال این سازمان به آدرس www.ichto.ir در دسترس همگان قرار گرفته و آماده دریافت شکایات و گزارشات مردمی و همچنین رسیدگی فوری به آن ها می باشد.
وی اظهار داشت: افرادی که در خصوص نحوه و کیفیت خدمات در بخش های مختلف صنف های مرتبط با سازمان و یا همچنین در رابطه با خود سازمان میراث‌فرهنگی ، موضوعاتی قابل طرح دارند، از طریق این سامانه قادر به پیگیری خواهند بود؛ در این راستا همکاران ما موضوعات و شکایات را در سریع ترین زمان ممکن و به طور لحظه ای مورد بررسی قرار داده و نتیجه را اعلام خواهند کرد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در جهت راحتی و آسایش هموطنان در سفرهای نوروزی ، سامانه تلفنی 09662 نیز آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص موضوعات مرتبط با حوزه گردشگری می باشد.

 


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi