https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

افزایش ظرفیت اقامتی در استان یزد

تاریخ ثبت : 12 اسفند 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  افزایش ظرفیت اقامتی در استان یزد
افزایش ظرفیت اقامتی در استان یزد افزایش ظرفیت اقامتی در استان یزد

سید مصطفی فاطمی، مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد اظهار داشت: مجموعاً ۷۵ پروژه‌ گردشگری در سال جاری در استان به بهره برداری رسیده که موجب افزایش ظرفیت‌ تخت ‌های اقامتی یزد به ۱۰ هزار مورد گردیده است.
فاطمی تصریح کرد: برای ایام نوروز ۹۸ در سطح استان، تعداد 1736 تخت در اقامتگاه های بومگردی و سنتی، ۵۷۹ تخت در مهمانپذیرها، ۲۸۰ تخت در کمپ ‌های کویرنوردی، ۹۰ تخت در هتل‌ آپارتمان‌ها، 3800 تخت در تأسیسات گردشگری و ۱۴۰ تخت نیز در مجتمع های گردشگری در نظر گرفته ایم.
همچنین وی افزود: مجموع ظرفیت اقامت در دیگر مکان های قابل استفاده نظیر مهمانسراهای ادارات، خوابگاه‌ها و... حدود 25 هزار نفر می باشد و نیز ظرفیت اسکان در مدارس 20 هزار و در خانه های مسافر 10 هزار نفر است.
مدیرکل میراث فرهنگی استان علاوه بر ارائه آمار از دستگاه‌ های خدمات رسان در طول ایام نوروز ۹۸ گفت: ارگان های مختلف از قبیل: هلال احمر (ثابت و سیار)، ناجا، درمانگاه ‌های فعال بخش خصوصی، اورژانس‌ پیش ‌بیمارستانی، راهدارخانه ها، کیوسک ‌ها و پایگاه‌ های اطلاع رسانی، در مناطق مختلف یزد آماده خدمت رسانی به مردم خواهند بود؛ ضمن آن که قاضی های کشیک و مراکز شورای حل اختلاف نیز در طول این ایام به مسائل و مشکلات مسافران نوروزی و مردم رسیدگی خواهند کرد.
فاطمی در پایان خاطر نشان کرد: در 98 نقطه از سطح شهر، سفره هفت سین قرار می گیرد؛ همچنین مساجد و مکان های متعدد اقامه نماز، حمام های عمومی و سرویس بهداشتی های موقت هم به صورت شبانه ‌روزی در طول ایام نوروز در اختیار مسافران می باشد.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi