https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

فراخوان جشنواره عکس ، فیلم و سفرنامه نوروزی

تاریخ ثبت : 13 اسفند 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  فراخوان جشنواره عکس ، فیلم و سفرنامه نوروزی
فراخوان جشنواره عکس ، فیلم و سفرنامه نوروزی فراخوان جشنواره عکس ، فیلم و سفرنامه نوروزی

دومین جشنواره عکس ، فیلم و سفرنامه نویسی ویژه نوروز 1398، سعی دارد تا با برگزاری یک مسابقه رقابتی در حوزه های مختلف، راهی ساده و در عین حال خلاقانه و جذاب را در اختیار علاقه مندان قرار دهد تا بتوانند تجربیات سفرهای نوروزی خود را در داخل کشور به اشتراک بگذارند.
این جشنواره با شعار «نگاهی دیگر به نوروز ایرانی»، شامل بخش های عکاسی دیجیتال، ویدئو و فیلم دیجیتال و نیز سفرنامه نویسی داخلی می باشد که به کوشش اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی برگزار می گردد.
از جمله اهداف این جشنواره عبارتند از: استفاده از ابزار هنر برای فرهنگ‌سازی و پاسداشت سنت های نوروزی، کمک به شناخت و فرهنگ‌سازی در راستای حفظ میراث طبیعی و تاریخی، معرفی جاذبه های گردشگری ایران، آگاه سازی در ارتباط با میراث فرهنگی و تاریخی، صنایع دستی و گردشگری کشور و همچنین اطلاع‌ رسانی و فرهنگ‌ سازی درباره جنبه‌های مختلف گردشگری ایران.

مهلت ارسال آثار حداکثر تا 31 فروردین 98 می باشد و اسامی نفرات برتر، از تاریخ 1 لغایت 7 اردیبهشت ماه 98 اعلام می گردد که در این راستا به برگزیدگان اول تا سوم هر بخش نیز لوح تقدیر و جوایز نفیس اهدا خواهد شد.
علاقه مندان برای شرکت در این فراخوان می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی در مورد شرایط جشنواره و چگونگی ارسال آثار، به آدرس اینترنتی www.chtn.ir مراجعه کنند.
شایان ذکر است که افراد برای شرکت در این مسابقه باید آثار خود را همراه با مشخصات فردی شامل: نام و نام خانوادگی، کد ملی، تلفن همراه و تلفن تماس ثابت به آدرس اینترنتی farhangi@ichto.ir ارسال نمایند.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi