https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

برنامه های فرهنگی نوروز ، ویژه شهرستان های یزد

تاریخ ثبت : 15 اسفند 1397 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  برنامه های فرهنگی نوروز ، ویژه شهرستان های یزد
برنامه های فرهنگی نوروز ، ویژه شهرستان های یزد برنامه های فرهنگی نوروز ، ویژه شهرستان های یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان یزد؛ برای معرفی جاذبه های گردشگری و تاریخی، اجرای برنامه های فرهنگی و همچنین معرفی آئین های هر شهرستان، در ایام نوروز 98 روز ویژه ای به شهرستان های استان اختصاص خواهد یافت.
در همین راستا سید مصطفی فاطمی، مدیر کل میراث فرهنگی استان یزد اظهار داشت: هدف از این برنامه ها، آگاهی دادن به گردشگران و آشنایی بیشتر آن ها با جاذبه های فرهنگی، طبیعی و تاریخی شهرستان های یزد می باشد که این برنامه ها از تاریخ 2 لغایت 10 فروردین ماه برگزار خواهد شد.
فاطمی همچنین ضمن تأکید بر ظرفیت بالای گردشگری یزد و جهانی شدن بافت تاریخی آن گفت: استان یزد همواره به دلیل 1700 اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی ایران و نیز پنج اثر ثبت جهانی، با استقبال گسترده گردشگران مواجه بوده است؛ از همین رو پیش بینی می شود امسال هم شهر میراث جهانی یزد با افزایش حجم مسافران و گردشگران روبرو باشد؛ لذا در تلاشیم تا با برنامه ریزی شایسته و مناسب، تعطیلات خوب و خاطره انگیزی را برای گردشگران عزیز بوجود بیاوریم.
 وی افزود: برگزاری آئین نوروزگاه و همچنین بازارچه های صنایع دستی در جهت معرفی هنرهای بومی یزد، از دیگر برنامه های فرهنگی این اداره کل برای ایام نوروز 98 خواهد بود.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi