https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

اتوبوس های گردشگری در یزد

تاریخ ثبت : 05 فروردین 1398 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  اتوبوس های گردشگری در یزد
اتوبوس های گردشگری در یزد اتوبوس های گردشگری در یزد

محمدرضا شفیعی، رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد بیان کرد: در ایام نوروز 98، اتوبوس‌های ویژه گردشگری شهرداری یزد مسافران و گردشگران نوروزی را بین مقصد‌های اصلی گردشگری در شهر یزد جابجا خواهند کرد.
وی ضمن اشاره به اقدامات شهرداری یزد برای تأمین رفاه بیشتر مسافران نوروزی در یزد اظهار داشت: با توجه به استقبال گردشگران از این شهر و به دنبال ثبت جهانی شدن شهر تاریخی یزد، جابجایی گردشگران نوروزی در تعطیلات یکی از مهم ترین برنامه‌های خدمات نوروزی این سازمان بوده است. همچنین در راستای تداوم این حرکت در سطح شهر، قصد داریم تا در سال ۹۸، در هر مسیر چند دستگاه اتوبوس برای این طرح اختصاص دهیم تا در مجموع ۴۰ اتوبوس فعال برای مسیر‌های پر رفت و آمد تأمین شود.
شفیعی گفت: 4 دستگاه اتوبوس گردشگری‌ که با نماد‌های تاریخی و فرهنگی شهر یزد طراحی شده اند، به فاصله زمانی ۲۰ دقیقه تا پایان تعطیلات نوروز آماده خدمت رسانی به میهمانان نوروزی هستند. این اتوبوس‌ها با حرکت از پایانه دولت‌ آباد، از خیابان‌های انقلاب، سیدگلسرخ، فهادان، امام و دهم فروردین عبور می کنند و در نهایت مسافران را به آتشکده زرتشتیان می رسانند.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi