https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

قشم اولین مرکز گردشگری حلال کشور

تاریخ ثبت : 19 آبان 1396 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  قشم اولین مرکز گردشگری حلال کشور
قشم اولین مرکز گردشگری حلال کشور قشم اولین مرکز گردشگری حلال کشور

استاندار هرمزگان، در مراسم معرفی جزیره قشم به عنوان اولین مرکز گردشگری حلال کشور اظهار کرد: گردشگری حلال به معنی رسیدن به استانداردهای اسلامی در این عرصه است و می بایست محیطی متناسب به همراه لوازم مورد نیاز برای این کار فراهم شود و میزان درآمد ایران در بین کشورهای اسلامی از این صنعت افزایش یابد.

البته باید یادآور شد که منظور از گردشگری حلال، صرفاً استفاده از مکان‌های مذهبی در طول سفر نیست؛ بلکه منظور آن است که همه مسلمانان بتوانند از انواع تفریحات بهره ببرند؛ به شرطی که این تفریحات هیچ گونه مغایرتی با مبانی و اصول شریعت نداشته باشد.

در ادامه، فریدون همتی بیان کرد که باید تمامی آحاد جامعه و علاقه مندان به صنعت گردشگری را با گردشگری حلال آشنا کنیم. چنانکه امروزه کشورهای اسلامی بدین باور رسیده اند که حلال بودن محصولات و تفریحات مختلف، برای جسم و روح انسان از بهترین هاست و با این نوع گردشگری است که عدالت در استفاده از ظرفیت های گردشگری و تفریحی برقرار می شود. در همین زمینه، معرفی جزیره قشم به عنوان اولین مرکز گردشگری حلال در ایران، سرآغاز خوبی برای توسعه این نوع گردشگری در کشور است تا بتوانیم نقش فعالی در این زمینه ایفا کنیم که البته؛ استان هرمزگان قابلیت تبدیل شدن به الگویی استاندارد در زمینه گردشگری حلال را دارد و می تواند نقش ممتازی را در این شبکه گردشگری ایفا کند.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi