https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

کمک به سیل زدگان از طریق هلال احمر یزد

تاریخ ثبت : 06 فروردین 1398 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  کمک به سیل زدگان از طریق هلال احمر یزد
کمک به سیل زدگان از طریق هلال احمر یزد کمک به سیل زدگان از طریق هلال احمر یزد

هلال احمر ، یک سازمان انسان‌دوستانه است که در تمامی شرایط دشوار و حساس همراه و همدل آسیب دیدگان بوده است. از این رو جمعیت هلال احمر یزد یکی از زیرشاخه های هلال احمر کشور می باشد که همیشه در حال آماده باش بوده و در صورت نیاز، فوراً عملیات امداد و نجات را برای هموطنان خود آغاز نموده است.

یکی از نقش های مؤثر و ویژه ای که هلال احمر یزد در حادثه سیل اخیر داشته، حضور در مناطق سیل زده و همچنین اختصاص دادن شماره حساب و راه های دسترسی متفاوت برای این مسئله بوده است. هلال احمر یزد با در اختیار گذاشتن این راه های ارتباطی، کمک های مالی مردمی را جمع آوری کرده و به یاری سیل زدگان خواهد پرداخت.

عزیزانی که تمایل دارند تا نقشی به یاد ماندنی در یاری هموطنانی که درگیر سیل و خرابی های ناشی از آن هستند داشته باشند، می توانند از طریق موارد زیر، دست این مردمان شریف و آسیب زده را بگیرند:

• شماره حساب: 99999 نزد همه بانک ها به نام جمعیت هلال احمر

• شماره کارت: 5894631850259730

• کد: #112*780*

همچنین باید یادآور شد که سازمان هلال احمر با در نظر گرفتن سامانه 112 ندای امداد، این امکان را برای افراد بوجود آورده تا در مواقع اضطراری بتوانند حتی بدون سیم کارت و آنتن نیز با نیروهای امدادی ارتباط برقرار نمایند و از این رو امدادگران را در کوتاه ترین زمان ممکن، پشتیبان و همراه خود ببینند.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi