https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

سفر از تهران به آنکارا با قطار

تاریخ ثبت : 15 اردیبهشت 1398 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  سفر از تهران به آنکارا با قطار
سفر از تهران به آنکارا با قطار سفر از تهران به آنکارا با قطار

سعید رسولی، مدیرعامل راه آهن کشور خبر داد: ایران برای افتتاح خط ریلی تهران - آنکارا و همچنین جابجایی مسافر، از ماه جولای (تیر و مرداد) آمادگی های لازم را خواهد داشت.
وی در اجلاس دو جانبه راه‌آهن ایران و ترکیه ضمن اشاره به برطرف شدن مشکل امنیت تردد قطارهای مسافری این دو کشور گفت: پس از ماه مبارک رمضان راه اندازی قطار مسافربری تهران – آنکارا نهایی خواهد شد.
رسولی اظهار داشت: امیدواریم شرایط طوری رقم بخورد که بتوانیم حجم جابجایی بار بین دو طرف را از پانصد هزار تن به یک میلیون تن افزایش بدهیم. همچنین این مقام مسئول، طرح اتصال ریلی «چشمه ثریا» در کشورمان به منطقه «کارس» در ترکیه را یکی از موضوعات مهم برای مذاکره با کشور ترکیه دانست و افزود: ما به دنبال انجام مذاکراتی با ترکیه در خصوص راه اندازی این خط ریلی هستیم.
علی احسان اویگون، مدیرعامل راه‌آهن کشور ترکیه نیز در این اجلاس بیان کرد: دو کشور همسایه ایران و ترکیه در صورتی که تفاهمات خوبی با هم برقرار کنند، خواهند توانست شرایط راحت تری را برای مردمشان فراهم نمایند و همچنین نزدیک کردن راه آهن این دو کشور می تواند از نظر روابط و همکاری های اقتصادی و اجتماعی جنبه های خوبی را در بر داشته باشد.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi