https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

بهترین رستوران های اردکان

تاریخ ثبت : 24 اردیبهشت 1398 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  سفر به یزد  »  بهترین رستوران های اردکان
بهترین رستوران های اردکان بهترین رستوران های اردکان

اردکان از شهرستان‌های دیدنی و زیبای استان یزد است که جاذبه‌های تاریخی‌اش، سالیانه علاقه‌مندان زیادی را از سرتاسر دنیا به این شهر و دیار می‌کشاند، اما بازدید از شهری جدید وقتی کامل می‌شود که سری به رستوران‌های رنگارنگ آن شهر بزنید و از خوراکی و طعم‌های جدید بهره ببرید.

استان یزد از استان‌هایی است که رستوران‌هایش در کیفیت و طعم غذا، در رده بهترین‌هاست و شهرستان اردکان نیز از این قاعده مستثنا نیست، بنابراین در میان حال و هوای تماشای بناهای تاریخی سری هم به رستوران‌های این شهر بزنید. شرکت گردشگری سفرهای رادینا برای دستیابی راحت‌تر، بهترین رستوران‌های اردکان را به شما معرفی می‌کند:

 

رستوران هتل کاریز

رستوران هتل کاریز اردکان در سال 1386 به مدیریت آقای زارع افتتاح شده است و نامی درخور فضای تاریخی اردکان بر آن نهاده شده است.

منوی رستوران کاریز مملو از انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و فست‌فود است که انتخاب را بسیار دشوار می‌نماید. پیتزاهای لذیذ و کباب‌های کاریز هر دو از پیشنهادهای شگفت‌انگیزی هستند که فرد را بین دوراهی فست‌فود و غذای سنتی قرار می‌دهد.

این رستوران، علاوه بر توجه به طعم و کیفیت غذا در برخورد مناسب پرسنل با مشتری، از دقت بالایی برخوردار است که این امر از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. کادر این رستوران همچنین به زبان انگلیسی مسلط هستند وجهت رفاه گردشگران خارجی منو را به‌صورت دوزبانه ارائه می‌دهند.

رستوران هتل کاریز

رستوران شبستان

رستوران شبستان در سال 96 به مدیریت آقای «زارع علی بیک» افتتاح شده است. این رستوران به طبخ انواع غذای سنتی و فست‌فود می‌پردازد. از نکات مهم این رستوران تهیه غذای باکیفیت و تازه است که باعث شده در میان اهالی اردکان شهرت زیادی کسب کند. محیط این رستوران سنتی و دوست‌داشتنی است؛ به‌طوری‌که مشتریان این رستوران از فضای داخلی آرامش‌بخش شبستان بسیار خرسند هستند و از برخورد مناسب کادر آن بسیار یاد می‌کنند.

رستوران شبستان

رستوران ترنج

رستوران ترنج اردکان یکی دیگر از رستوران‌های موفق این شهرستان است که در سال 1388 افتتاح شده است. این رستوران که توسط آقای برائی مدیریت می‌شود، منویی پر از غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی دارد.
اهالی اردکان، این رستوران را به‌عنوان یک رستوران با غذاهای باکیفیت می‌شناسند و به میهمانان شهرشان پیشنهاد می‌دهند. این رستوران ظرفیت پذیرایی از 100 نفر را دارد و با پرسنلی خوش‌برخورد پذیرای میهمانان شما در مراسم و دورهمی‌ها می‌باشد. 

رستوران ترنج

رستوران هتل باغ سرای اردکان

رستوران هتل باغ‌سرای اردکان، در سال 78 به مدیریت آقای مختاری و شرکا آغاز به کار کرده است. این رستوران باتجربه، در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام با غذاهای لذیذ سنتی و مدرن از میهمانانش پذیرایی می‌کند. رستوران هتل باغ‌سرای اردکان از رستوران‌های بنام اردکان است که طعم‌های اصیل غذاهایش، زبانزد اهالی این شهرستان می‌باشد. فضای داخلی این رستوران دارای نظم و چیدمان خاص هتل‌های درجه‌یک می‌باشد به‌طوری‌که می‌توان گفت هتل سرای اردکان بهترین گزینه برای کسانی است که به محیط‌های رسمی و شیک علاقه‌مندند.

هتل باغسرای اردکان

رستوران هتل جهانگردی

رستوران هتل جهانگردی، یک رستوران مدرن است که توسط سرکار خانم «پوشگان» اداره می‌شود. تخصص این رستوران سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی است. از ویژگی‌های بارز این رستوران حرفه‌ای بودن کادر آن می‌باشد که با توجه به اینکه این رستوران بخشی از یک هتل جهانگردی است، چندان جای تعجب ندارد. پرسنل آن علاوه بر رستوران‌داری به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند و خدمات درخوری را به توریست‌های خارجی ارائه می‌دهند.

غذاهای متنوع رستوران هتل جهانگردی اردکان علاوه بر تنوع از کیفیت و طعم مناسبی برخوردار است. شایان‌ذکر است که این رستوران در تمام وعده‌های غذایی آماده پذیرایی از میهمانان خود می‌باشد.

بهترین رستوران های اردکان


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi