https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

افزایش بازدید کنندگان خارجی از بناهای تاریخی یزد

تاریخ ثبت : 01 خرداد 1398 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  افزایش بازدید کنندگان خارجی از بناهای تاریخی یزد
افزایش بازدید کنندگان خارجی از بناهای تاریخی یزد افزایش بازدید کنندگان خارجی از بناهای تاریخی یزد

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی یزد از افزایش یافتن شمار بازدید کنندگان خارجی از بناهای تاریخی این استان در فروردین سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان؛ هما خورشیدی ضمن اعلام این خبر گفت: تعداد 16 هزار و 198 گردشگر خارجی در فروردین ماه 98 به یزد سفر کردند که این آمار نشان دهنده افزایش 27 درصدی حضور گردشگران خارجی نسبت به مدت مشابه پارسال می باشد. طبق آمار بدست آمده بیشترین تعداد بازدیدکنندگان مربوط به کشورهای اروپایی نظیر: آلمان، فرانسه، سوئیس، ایتالیا و اسپانیا بوده است.
خورشیدی با تأکید بر نقش گسترده تبلیغات در رشد گردشگران خارجی استان اظهار داشت: معرفی بهتر و بیشتر استان یزد به سایر کشورها به واسطه برگزاری تورهای آشناسازی فعالان گردشگری، خبرنگاران و اپراتورهای خارجی و نیز انتشار اخبار یزد خصوصاً در نشریات خارجی همچون نیویورک تایمز، بیانگر نقش مؤثر تبلیغات در این حوزه می باشد.

وی در پایان ضمن اشاره به نقش نمایشگاه‌ های گردشگری در کشورهای خارجی اظهار داشت: نمایشگاه‌ هایی که در کشورهای مختلف همانند چین برگزار شد، در شناساندن و معرفی یزد به کشورهای دنیا تأثیر بسزایی داشت و از این روست که لازمه بهره گیری از پتاسیل های گردشگری، عزم ملی و توجه خاص به این صنعت مهم می باشد.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi