https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

آغاز پروژه جهانگردی دور دنیا با شتر

تاریخ ثبت : 07 خرداد 1398 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  آغاز پروژه جهانگردی دور دنیا با شتر
آغاز پروژه جهانگردی دور دنیا با شتر آغاز پروژه جهانگردی دور دنیا با شتر

رضا برومند، مدیرکل میراث‌فرهنگی استان هرمزگان گفت: پروژه « جهانگردی دور دنیا با شتر » آغاز شد.
برومند ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: این پروژه در روز پنج شنبه دوم خردادماه از محل تالاب خور آذینی بندرسیریک، با هدف معرفی جاذبه های گردشگری و میراث فرهنگی استان هرمزگان، به سراسر ایران و جهان آغاز گردید.
وی افزود: پروژه جهان‌گردی دور دنیا با شتر توسط محمد امیری رودان از ورزشکاران هرمزگانی انجام می شود و مدت زمان آن دو سال و نیم خواهد بود. این ورزشکار پس از سیریک از استان‌های مختلف عبور خواهد کرد و سپس از مرز آستارا به کشور آذربایجان خواهد رفت و بعد از آن با گذشتن از قاره های آسیا، اروپا، آفریقا، اقیانوسیه و آمریکا و همچنین تعداد ۴۷ کشور، نهایتاً از مرز کشور ترکمنستان به ایران باز خواهد گشت.
مدیرکل میراث‌فرهنگی هرمزگان در ادامه اظهار داشت: امیری رودان یکی از معلمان این استان می باشد که سوابق درخشانی از جمله: ۲۰ سال سابقه جهانگردی، پیمایش ۲۲ کیلومتر در ارتفاعات کوه گِنو با هدف زیست‌ محیطی، شنا از ارتفاع صفر تا دو هزار متر از ساحل بندرعباس، شنای مسیر ۱۵۰ کیلومتری از بندر خصب در کشور عمان تا بندرعباس به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج‌فارس، اختراع دوچرخه دریایی و طی مسیر با آن از ایران تا عمان از بین جزایر را در کارنامه خود دارد.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi