https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

راه اندازی اتاق فکر گردشگری

تاریخ ثبت : 09 خرداد 1398 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  راه اندازی اتاق فکر گردشگری
راه اندازی اتاق فکر گردشگری راه اندازی اتاق فکر گردشگری

ولی تیموری، معاون گردشگری سازمان میراث ‌فرهنگی کشور از راه اندازی اتاق فکر گردشگری با حضور جوانان خلاق و متخصص در حیطه گردشگری خبر داد.
وی ضمن اعلام این خبر بیان کرد: این سازمان تحت ‌عنوان متولی بخش گردشگری وظیفه دارد تا از ظرفیت ایده‌پردازان جهت توسعه از این بخش بهره بگیرد؛ از این رو تصمیم گرفته شد تا با تشکیل این اتاق فکر گردشگری ، از ظرفیت نخبگان گردشگری کشور نهایت استفاده صورت پذیرد و مشوقی برای آنان باشد.

تیموری اظهار داشت: تشکیل « اتاق فکر گردشگری »، به منظور ایجاد ساختارهایی برای برقراری ارتباط بین دانشگاه، صنعت و بازار می باشد که با حضور افراد خوش فکر و فعال در حوزه گردشگری انجام خواهد شد؛ لذا حضور جوانان پرانگیزه و دغدغه‌مند در ساختاری هدفمند، بدون شک موجب تبادل دانش، جریان مدیریت و مهارت شبکه‌سازی می گردد.

وی مهم ترین اهداف ارائه این طرح را بازتعریف نقش نخبگان در ایجاد گفتمان گردشگری کشور ، تزریق اتمسفر تفکر و خلاقیت به گردشگری و همچنین شناسایی و بازجذب نخبگان گردشگری داخلی و خارجی برشمرد و افزود: NGOهای گردشگری دانشگاه‌های کشور و فعال صنعت ، ارتباط با انجمن‌های علمی، هم‌افزایی، مدیریت دانش، به اشتراک‌گذاری مهارت ها و تجربیات در حوزه گردشگری و نیز ایجاد فضای یادگیری غیررسمی و اشتراکات این گروه که بخشی از اتاق فکر هستند، از دیگر اهداف این طرح می باشد.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi