https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

رشد آمار گردشگران خارجی یزد

تاریخ ثبت : 16 تیر 1398 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  رشد آمار گردشگران خارجی یزد
رشد آمار گردشگران خارجی یزد رشد آمار گردشگران خارجی یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی یزد، تعداد 46 هزار و 320 توریست خارجی در سه ماهه نخست امسال در مراکز اسکان استان یزد اقامت داشته اند که این آمار نشان دهنده افزایش 29 درصدی حضور توریست های خارجی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته می باشد.
هما خورشیدی، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی یزد در این خصوص گفت: با وجود شرایط سیاسی فعلی و همچنین تحریم ها و تبلیغات منفی علیه کشورمان که به کاهش تعداد گردشگران ورودی در ماه هایی از سال منجر شده، خوشبختانه استان یزد همچنان توانسته است جایگاه خود را به عنوان یکی از مقاصد برتر گردشگری حفظ کند؛ به طوری که شاهد رشد گردشگران اروپایی در سه ماهه اول سال 98 بوده ایم.
وی ضمن اشاره به اینکه این گردشگران اکثراً از کشورهای آلمان، ایتالیا، چین، فرانسه و اسپانیا بوده اند، افزود: همیشه از دو کشور فرانسه و آلمان تعداد توریست های قابل توجهی به یزد می آیند بنابراین بخش خصوصی باید این بازارها را به عنوان بازار هدف در نظر داشته باشد.
خورشیدی در ادامه اظهار داشت: بخش خصوصی استان یزد در تلاش است تا با حضور در نمایشگاه های خارجی و داخلی، تولید محتوا برای معرفی جاذبه های گردشگری یزد، برگزاری تورهای آشناسازی و همچنین تبلیغات و بازاریابی در این حوزه بتواند در راستای توسعه و رونق گردشگری استان قدم بردارد و زمینه جذب هرچه بیشتر گردشگران را مهیا نماید.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi