https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

اولین جشنواره خوراک ملل در برج میلاد

تاریخ ثبت : 20 تیر 1398 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  اولین جشنواره خوراک ملل در برج میلاد
اولین جشنواره خوراک ملل در برج میلاد اولین جشنواره خوراک ملل در برج میلاد

مهدی سیف، رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از برگزاری اولین جشنواره خوراک ملل در برج میلاد خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره فرصت مناسبی است تا غذاهای بومی و محلی به میهمانان خارجی معرفی گردد.
سیف مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره را نمایش و معرفی غذاهای بومی ایرانی و خارجی، معرفی آداب و رسوم ملت‌های مختلف درباره طبخ و مصرف غذا، تبادل فرهنگی، جذب توریست، ترویج غذاهای سالم، استعدادیابی و انتخاب برترین آشپز و همچنین معرفی سرآشپزهای مطرح ایرانی و بین المللی عنوان کرد.
وی ضمن اشاره به اینکه امروزه یکی از مهم ترین عوامل تبادل فرهنگ ها، شکم گردی در جهان می باشد، افزود: این موضوع با توجه به سازگاری کیفیت طبخ غذاهای ایرانی با طبع و ذائقه اکثریت گردشگران، جذابیت خاصی برای آنها دارد.
همچنین قرار است در این جشنواره علاوه بر ده‌ها مدل خوراک ایرانی و بین‌المللی، 3 مدل غذای ثبت جهانی و 38 غذای ثبت ملی به علاقه‌مندان معرفی گردد و نیز تعدادی از مدل های خوراک برخی استان ها در جریان برگزاری جشنواره ثبت ملی شود.
لازم به ذکر است: نخستین جشنواره بین المللی خوراک ملل از تاریخ 20 لغایت 25 مردادماه 98 در مرکز نمایشگاهی برج میلاد تهران و با حمایت سازمان میراث‌فرهنگی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت امورخارجه، کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی و مؤسسه فرهنگی اکو برگزار خواهد شد. 


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi