https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

دریافت اطلاعات جاذبه های یزد با QR code

تاریخ ثبت : 12 مرداد 1398 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  دریافت اطلاعات جاذبه های یزد با QR code
دریافت اطلاعات جاذبه های یزد با QR code دریافت اطلاعات جاذبه های یزد با QR code

محمد میرشمسی، سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان یزد خبر داد: به زودی تابلوهای راهنمای گردشگری با قابلیت QR code  در مکان های تاریخی یزد نصب خواهند شد.
میرشمسی افزود: نقشه شهر یزد، مسیرهای گردشگری و جاذبه‌های تاریخی یزد به صورت تابلو‌های راهنمای گردشگر طراحی گردیده و قرار است به زودی در مکان های تاریخی یزد نصب و راه اندازی شوند.
وی ضمن اشاره به اینکه از این پس گردشگران در قالب QR code  اطلاعات جاذبه ها و اماکن تاریخی یزد را دریافت خواهند کرد، افزود: اطلاعات به صورت فیلم، صوت و مکتوب و به زبان کشور‌هایی که بیشترین توریست به یزد را دارند، در این کد قرار خواهد گرفت.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان در پایان خاطرنشان کرد: هزینه ای معادل دو میلیارد ریال به منظور نصب و راه اندازی این تابلو‌ها در نظر گرفته شده که در مرحله طراحی و آماده سازی هستند و به زودی به بهره برداری خواهند رسید.
گفتنی است: QR code یک بارکد دو بعدی یا یک عبارت رمزی ماتریسی شکل است که حاوی چیدمانی از مربع های سیاه بر روی صفحه ی سفید می باشد و با تلفن‌های همراه دوربین دار، پوینده ها‌ی  QR و همچنین تلفن‌های هوشمند قابلیت خوانده شدن دارد.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi