https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

افتتاح سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی

تاریخ ثبت : 04 شهریور 1398 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  افتتاح سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی
افتتاح سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی افتتاح سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی

سی‌ و‌ دومین دوره نمایشگاه ملی صنایع‌دستی، عصر روز یکشنبه سوم شهریورماه با حضور دکتر مونسان سرپرست وزارت میراث‌فرهنگی، پویا محمودیان معاون صنایع‌دستی کشور و همچنین تعدادی از نمایندگان مجلس و مسئولان ارشد کشوری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران به‌طور رسمی افتتاح گردید.
سالن های شماره 8 تا 12 و A25 تا E25 نمایشگاه بین المللی تهران به سی‌و‌دومین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اختصاص یافته که در فضایی به مساحت بیش از 8 هزار مترمربع و در قالب 600 غرفه برپا شده است.
ویژگی های شاخص سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی با شعار «صنایع‌دستی، رونق تولید، افتخاری جهانی» عبارتند از: اختصاص فضایی در حدود 240 مترمربع به هنرمندان تعدادی ار مناطق محروم به صورت رایگان، اختصاص فضایی معین به شهرها و روستاهای ملی، حضور گروه های هنری و موسیقی، برپایی 13 سیاه‌ چادر عشایری و همچنین اختصاص فضایی برای آموزش.
همچنین در این نمایشگاه تعداد 17 غرفه در فضایی به مساحت 700 مترمربع در اختیار هنرمندان استان یزد قرار گرفته است که از شهرستان های یزد، مهریز، بافق و میبد حضور دارند.
گفتنی است: حمایت از تولید ملی و به ویژه صنایع دستی ایرانی، مهم‌ترین هدف برگزاری این نمایشگاه عنوان شده است.
لازم به ذکر است: علاقه‌مندان می توانند برای بازدید از سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی تا روز 9 شهریور ماه از ساعت 10 لغایت 18 به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران مراجعه نمایند.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi