https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

مونسان وزیر میراث فرهنگی شد

تاریخ ثبت : 12 شهریور 1398 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  مونسان وزیر میراث فرهنگی شد
مونسان وزیر میراث فرهنگی شد مونسان وزیر میراث فرهنگی شد

دکتر علی اصغر مونسان امروز سه شنبه مورخ 12 شهریور ماه 1398 توانست از مجلس شورای اسلامی برای تصدی وزارتخانه جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رأی اعتماد بگیرد تا آخرین رئیس سازمان میراث فرهنگی، نخستین وزیر این وزارتخانه باشد.
دکتر مونسان امروز در صحن علنی مجلس پس از ایراد سخنان ریاست جمهوری و نمایندگان موافق و مخالف، توانست با ارائه برنامه هایش، از 255 نماینده حاضر در مجلس شورای اسلامی، تعداد 163 رأی موافق کسب نماید و به این ترتیب نخستین وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شود.
لازم به ذکر است: علی اصغر مونسان از شروع دولت دوازدهم توسط دکتر روحانی به سمت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، منصوب شده بود. رئیس جمهور پس از تصویب قانون تشکیل وزارت میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، طی حکمی دکتر مونسان را به عنوان سرپرست این وزارتخانه جدید منصوب و پس از آن نیز او را به‌عنوان وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده بود.
گفتنی است: مصوبه مجلس برای تشکیل وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در تاریخ 14 مرداد ماه سالجاری از سوی شورای نگهبان به تأیید رسید.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi