https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

دومین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی شهرکرد

تاریخ ثبت : 13 شهریور 1398 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  دومین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی شهرکرد
دومین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی شهرکرد دومین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی شهرکرد

مهرداد رئیسی، معاون صنایع‌دستی استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری دومین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و گردشگری از تاریخ 8 لغایت 12 مهرماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرکرد خبر داد.
رئیسی افزود: این نمایشگاه با حضور فعالان گردشگری و صنایع‌دستی 31 استان کشور برگزار می شود و شامل 150 غرفه خواهد بود که تعداد 120 غرفه آن مختص هنرمندان صنایع‌دستی و 20 غرفه نیز ویژه فعالان گردشگری می باشد و همچنین 10 غرفه به سوغات محلی تعلق خواهد داشت.
وی گفت: دومین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی با توجه به نامگذاری سال 98 به نام "رونق تولید" و همچنین در راستای فراهم نمودن بسترهای لازم برای فروش محصولات صنایع‌دستی به‌صورت سراسری برگزار می گردد.
معاون صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری همچنین تأکید کرد: آژانس‌های مسافرتی سایر استان‌ها می‌توانند با حضور در این نمایشگاه برای معرفی قابلیت‌های حوزه گردشگری و صنایع دستی هر منطقه مؤثر واقع شوند.
استان چهارمحال و بختیاری هم‌اینک دارای 52 رشته صنایع‌دستی شهری، روستایی و عشایری می باشد که مهم ترین آن ها عبارتند از: گلیم ،فرش، چوخابافی، قالی‌بافی، گیوه دوزی، نمدمالی، گلیم بافی، خورجین بافی، جاجیم بافی، بافت سیاه‌چادر، خاتم، قفل‌سازی و مشتقات آن‌ها.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi