https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

سفر به یزد را تجربه کنید

تاریخ ثبت : 30 شهریور 1398 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  سفر به یزد را تجربه کنید
سفر به یزد را تجربه کنید سفر به یزد را تجربه کنید

جاهای دیدنی یزد

یزد از شهرهای تاریخی و زیبای ایران است که بازدیدکنندگان زیادی را از سراسر دنیا مجذوب خود کرده است. قدمت و تنوع جاذبه های تاریخی یزد باعث شده این شهر عنوان دومین شهر خشت خام جهان را به خود اختصاص داده و با نام شهر جهانی یزد معرفی شود. 
قدم زدن در دل بافت خشتی و دیگر جاهای دیدنی یزد حس سفر در تاریخ را به بازدیدکنندگان می دهد. بادگیرها، مساجد و دیگر بناهای تاریخی هر یک دوره ای از تاریخ ایران زمین را برایمان بازگو می کنند و برخی با خودنمایی ذوق و هنر معمارشان را به رخ می کشند و از هوش و ذکاوت گذشتگان برای غلبه به طبیعت خبر می دهند.
اگر چه میهمانان این شهر را بیشتر علاقه مندان به تاریخ و فرهنگ تشکیل می دهند ولی جالب است بدانید طبیعت یزد و شهرستان های دیگر این استان بسیار جالب و دیدنی است. کویرهای زیبا و بکر با شب های پرستاره اش و تفریحاتی که در این بخش وجود دارد، چاشنی هیجان را به سفر شما می افزاید.
در مجموع سفر به یزد و شهرستان های دیگر این استان، تجربه ای متفاوت و جذاب را برای میهمانان این شهر و دیار به ارمغان می آورد؛ تجربه ای به قدمت تاریخ و به شیرینی قطاب.
قبل از سفر به جهان شهر یزد، حتماً تاریخچه جاهای دیدنی یزد را مطالعه کنید تا بهترین ها را از دست ندهید.

خانه آقازاده یزد

تورهای یزد

این ضرب المثل که «عمر سفر کوتاه است.» را بارها شنیده ایم. در زمان کوتاه سفر، گنجاندن برنامه های خوب و استفاده مفید از وقت، بسیار مهم است. میهمانان یک شهر معمولاً از راه ها و بهترین زمان بازدید از مکان ها اطلاعی ندارند و زمان زیادی را صرف پرس و جو می کنند و ممکن است در نهایت نتوانند آنطور که باید و شاید از بهترین مکان ها دیدن کنند. علی الخصوص در شهرهای تاریخی چون یزد، داشتن یک راه بلد حائز اهمیت است، در جهت حل این معضل، تورهایی برای یزدگردی در نظر گرفته شده است. این تورها با توجه سلایق گوناگون طراحی شده و گردشگران یزدِ زیبا می توانند با در نظر گرفتن زمان خود این تور یزد را انتخاب کنند تا با راهنمایی تورلیدرهای باتجربه، از سفر خود نهایت لذت را ببرند. از دیگر مزیت این تورها، حضور در جمعی از گردشگران است که لذت سفر را دوچندان می کند و خاطره ای به یادماندنی از یزد را در ذهن میهمانان این شهر ثبت می کند.
تور یزد فاراگشت ، شامل رزرو هتل و اقامتگاه، بازدید گلچینی از جاذبه های تاریخی و طبیعی یزد و برنامه های جذاب دیگر می باشد. 

تور یزد

هتل های یزد

رزرو هتل یا اقامتگاه از کارهای مهمی است که بهتر است قبل از سفر انجام شود تا در زمان سفر نگرانی ای از بابت محل اقامت خود نداشته باشید.
توصیه ما به شما این است که قبل از رزرو هتل و اقامتگاه ها لیستی از هزینه و امکانات آن ها را داشته باشید تا با توجه به شرایط خود گزینه های مورد نظر را بررسی کنید. 
برای اقامت در یزد دو گزینه پیش روی شماست یکی هتل های یزد و دیگری اقامتگاه های بوم گردی آن . هتل های یزد به صورت سنتی، مدرن و گاهی تلفیقی از هر دو پذیرای میهمانان خود هستند. 
امروزه در کنار هتل ها بازار اقامتگاه های بوم گردی نیز بسیار داغ شده، زیرا این اقامتگاه ها علاوه بر سنتی بودن، از نظر اقتصادی نیز به صرفه ترند. اقامتگاه های بومگردی یزد معمولاً تاریخی هستند و بناهایی خشتی دارند که این امر باعث جذابیت بیشتر این اقامتگاه ها شده، بسیاری از توریست های خارجی ترجیح می دهند این نوع از اقامت را تجربه کنند. گردشگران می توانند با توجه به امکانات و هزینه ها، اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب و قبل از سفر رزرو کنند و با خیالی آسوده رهسپار جهان شهر یزد شوند.

هتل مشیرالممالک


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi