https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

افزایش درصد ورود گردشگران به یزد

تاریخ ثبت : 02 مهر 1398 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  افزایش درصد ورود گردشگران به یزد
افزایش درصد ورود گردشگران به یزد افزایش درصد ورود گردشگران به یزد

هما خورشیدی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان از ورود بیش از ۴۷۰ هزار توریست خارجی و داخلی در شش ماهه اول سالجاری خبر داد.
خورشیدی با تأکید بر افزایش 180 درصدی اسکان گردشگران در مراکز اقامتی یزد گفت: در مجموع 476 هزار گردشگر داخلی و خارجی در شش ماهه نخست سال 98 به استان یزد سفر کرده اند که از این آمار، 406 هزار نفر آن گردشگر ایرانی بوده اند.
وی همچنین ضمن اشاره به اینکه گردشگران ایتالیایی بیشترین درصد ورود به استان را داشته اند، اظهار داشت: در شش ماهه نخست سالجاری 70 هزار نفر توریست خارجی از کشور های ایتالیا، چین، فرانسه و آلمان به یزد سفر کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 32 درصدی داشته است.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی یزد در ادامه افزود: آمار فوق، مسافران نوروزی به استان یزد را شامل نمی شود و نوروز امسال نیز بالغ بر یک میلیون گردشگر خارجی و داخلی وارد استان شده اند.
او خاطرنشان کرد: در این آمار بیش از 24 هزار نفر گردشگر خارجی و 140 هزار نفر گردشگر داخلی مربوط به فصل تابستان می باشند.
گفتنی است: استان یزد که جلوه هایی از درخشان ترین و باشکوه ترین تمدن کهن و میراث فرهنگی دوران مختلف تاریخی کشور را در خود جای داده ، با داشتن جاذبه‌ های کم نظیر و زیبا همه ساله توانسته مسافران و گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب نماید.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi