https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

افتتاح نخستین دفتر کارگزاری گردشگری روستایی در کشور

تاریخ ثبت : 16 مهر 1398 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  افتتاح نخستین دفتر کارگزاری گردشگری روستایی در کشور
افتتاح نخستین دفتر کارگزاری گردشگری روستایی در کشور افتتاح نخستین دفتر کارگزاری گردشگری روستایی در کشور

گردشگری روستایی یکی از انواع گردشگری می باشد که روز به روز به تعداد طرفداران آن افزوده می شود و در آینده ای نه چندان دور، روستاها به یکی از مهم ترین مقاصد گردشگران تبدیل خواهند شد.
یکی از موضوعاتی که در گردشگری روستایی بسیار به آن توجه می شود، اقامتگاه های بومگردی است که مردم برای تجربه اقامت در این مکان های سنتی و دلنشین، روستاها را انتخاب می کنند.
شرکت سفرهای رادینا به عنوان اولین کارگزار تخصصی خدمات گردشگری در استان یزد ، در راستای توسعه و ترویج صنعت گردشگری اقدام به راه اندازی واحد گردشگری روستایی برای نخستین بار در کشور نموده است.
از این رو همزمان با هفته گردشگری، علاوه بر افتتاح اقامتگاه بومگردی فرافر سریزد ، « دفتر کارگزاری گردشگری روستایی رادینا » در روستای سریزد مهریز، با حضور محمد امید، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور؛ محمدعلی طالبی، استاندار یزد؛ سید مصطفی فاطمی، مدیر کل میراث فرهنگی استان و همچنین حمید برازنده، مدیر کارگزاری رادیناروستا افتتاح گردید.

افتتاح نخستین دفتر کارگزاری گردشگری روستایی کشور
لازم به ذکر است که واحد گردشگری « رادینا روستا » علاوه بر ارائه خدمات در بخش گردشگری روستایی کشور، با ارائه تورهای روستاگردی، گردشگری خلاق و فعالیت در زمینه اقامتگاه های بومگردی، سعی کرده تا به جایگاه و نقش روستا در گردشگری ارج نهد و گامی مؤثر در جهت پیشرفت صنعت گردشگری کشور بردارد.

اففتاح نخستین دفتر کارگزاری گردشگری روستایی در کشور


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi