https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

تکمیل ضلع مفقوده مثلث گردشگری ایران

تاریخ ثبت : 20 آبان 1398 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  تکمیل ضلع مفقوده مثلث گردشگری ایران
تکمیل ضلع مفقوده مثلث گردشگری ایران تکمیل ضلع مفقوده مثلث گردشگری ایران

رییس سازمان برنامه و بودجه، از تأمین اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل ضلع سوم گردشگری ایران خبر داد.
محمد باقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، در جلسه شورای اداری با سرمایه گذاران، مدیران و کارآفرینان استان یزد که در تاریخ 19 آبان ماه با حضور رئیس جمهور برگزار شد، بیان کرد: استان های یزد، شیراز و اصفهان سه ضلع گردشگری کشور هستند که در حال حاضر خطوط ریلی اصفهان به شیراز و همچنین اصفهان به یزد و بلعکس وجود دارد و قطعه مفقوده آن، ضلع گردشگری یزد به شیراز است.
وی گفت: به دستور رئیس جمهور، اعتبار لازم برای اتصال یزد به اقلید در نظر گرفته شده و هنگامی که یزد که به شیراز متصل شود، مثلث مفقوده گردشگری یزد تکمیل خواهد شد.
نوبخت افزود: در سفر پیشین ریاست جمهوری به استان یزد، 70 کیلومتر از خط دوم بافق به اصفهان بهره برداری شده و 30 کیلومتر دیگر آن نیز تا دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد؛ همچنین تا هفته دولت سال 99، این پروژه به صورت کامل نهایی خواهد شد.
سخنگوی دولت تأکید کرد: ۴۶ طرح با اعتبار ۹۷۰ میلیارد تومان در سفر قبلی به تصویب رسیده که اعتبار 1091 میلیارد تومانی برای این تعداد طرح اختصاص یافته، اما تکمیل آن‌ها در گرو ۳۷ میلیارد تومان دیگر است.
او در پایان خاطرنشان کرد: 22 طرح از مجموع ۴۶ طرح مصوب سفر پیشین رئیس جمهور به طور کامل به بهره برداری رسیده و 16 طرح دیگر نیز بالغ بر 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند که در ماه‌های آینده تکمیل خواهند شد.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi