https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

در نوروز به یزد سفر کنید

تاریخ ثبت : 26 دی 1398 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  در نوروز به یزد سفر کنید
در نوروز به یزد سفر کنید در نوروز به یزد سفر کنید

نوروز همیشه یکی از بهترین فصل های سفر به یزد بوده و هست چراکه تمام زیبایی های این شهر در فصل شاداب بهار دوچندان می شود؛ از درختان سرسبز و تازه شکوفه زده گرفته تا آب و هوایی که مثل آن را نمی شود در فصول دیگر سال تجربه کرد.
شهر خشتی یزد آکنده از عطر عشق و صمیمیتی است که با یک بار سفر به آن می توان این حس و حال را تجربه کرد. این دیار کهن در بهار چنان دلنشین می شود که همیشه گردشگران داخلی و خارجی فراوانی در این زمان به یزد می آیند و سفری خاطره انگیز را برای خود رقم می زنند.
یزد یکی از استان هایی است که در هر گوشه و کنار آن، جاذبه ای زیبا و باستانی خودنمایی می کند و مسافران نیز اغلب دوست دارند هنگام سفر تا حد امکان از جاذبه های این شهر به طور تمام و کمال بازدید کنند و با صرف وقت و هزینه ای اندک، بیشترین لذت را از سفر ببرند. همچنین گاهی پیش می آید که افراد تمایل دارند تا در شهری که تا به حال به آن سفر نکردند و نسبت به آن آشنایی ندارند، مخصوصاً در ایام نوروز، بدون دغدغه به سیر و سیاحت بپردازند؛ از این رو برای دستیابی به خاطره ای خوش از سفر راه های گوناگونی وجود دارد که یکی از بهترین و به صرفه ترین راه ها، استفاده از تور یزد نوروز است.
 با تورهای یزدگردی فارا گشت در نوروز می توان علاوه بر دریافت خدمات متنوع و عالی، از لحظه به لحظه سفر لذت برد و هنگام بازدید از جاذبه های گوناگون از توضیحات راهنمای تور بهره مند شد و حس غریبه بودن در شهر را به کل فراموش کرد...

یزد همیشه منتظر شماست...

یزد شهری است که همیشه و در همه حال منتظر میهمانانی است که این دیار خشت و خاطره را به عنوان مقصدی برای سفر انتخاب می کنند. این شهر از جمله شهرهایی است که با توجه به سلیقه و شرایط خود می توان راه دسترسی به آن را انتخاب کرد و همین یکی از نکات قابل توجه انتخاب یزد برای مسافرت می باشد؛ راه های دسترسی گوناگونی که علاوه بر ماشین شخصی شامل خطوط هوایی، زمینی و یا ریلی نیز می شود.
یکی دیگر از مواردی که جزو ویژگی های برجسته این استان به شمار می رود این است که به غیر از شهر تاریخی و پر جاذبه یزد، این استان دارای شهرستان هایی قدیمی و جذاب نظیر میبد، اردکان، مهریز، تفت و... می باشد که سفر به هرکدام از لطفی خاص برخوردار است و قدم زدن در بافت تاریخی هر کدام را باید حداقل یک دفعه امتحان کرد تا آرامش دیار کویری با مردمان خونگرمش را از جان حس نمود.
همیشه افراد برای گشت و گذار و لذت بردن از سفر خود، به دنبال بهترین راه ممکن می گردند که یکی از بهترین گزینه ها برای لذت بردن صفر تا صد سفر، انتخاب یک تور مسافرتی مناسب و مطمئن هست. تورهای یزدگردی ایده آل ترین انتخاب برای مسافرت هستند؛ از این رو برای دیدن تور یزد می توانید به آدرس https://faragasht.com/تور-یزد 
مراجعه کنید و از انتخاب مسافرت خود لذت ببرید.

انتخاب مجری مطمئن سفر برای آرامش بیشتر

برای شرکت در تورهای یزدگردی، انتخاب نوع آژانس مسافرتی بسیار حائز اهمیت است؛ یکی از آژانس های مسافرتی و مجری تورهای داخلی آژانس مسافرتی و هواپیمایی فارا گشت کوروش کبیر می باشد که به رزرو بلیط و تور با مجوز رسمی می پردازد و بر اساس سلیقه مسافران، تورهای خود را به آنان ارائه می دهد تا آرامش سفر را به آنها هدیه دهد.

خوب است بدانید که رسالت آژانس فاراگشت (faragasht.com)، اجرای برنامه های ویژه با خدماتی عالی و با کیفیت در تور یزد است که اشخاص همواره برای اطلاع از برنامه های سفر در نوروز و ارتباط با واحد پشتیبانی آن می توانند با آژانس فاراگشت در ارتباط باشند.
دفتر اصلی فارا گشت: تهران، میدان ولی عصر، ابتدای کریمخان، ساختمان کیمیا، واحد 33
شماره تماس: 02188909296


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi