https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

معرفی 5 سایت برتر گردشگری ایران در سال 98

تاریخ ثبت : 08 بهمن 1398 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  معرفی 5 سایت برتر گردشگری ایران در سال 98
معرفی 5 سایت برتر گردشگری ایران در سال 98 معرفی 5 سایت برتر گردشگری ایران در سال 98

جشنواره وب و موبایل ایران، یکی از بزرگترین جشنواره هایی است که هرساله برترین های حوزه وب سایت و موبایل ایران را معرفی می کند. در این جشنواره هزاران شرکت‌کننده حضور پیدا می کنند و با رقابت در این عرصه مهم، به تندیس برترین ها دست می یابند.

از ابتدا تاکنون در جشنواره وب و موبایل ایران، بیش از ۳۰ هزار سایت و اپلیکیشن در زمینه های گوناگون شرکت کرده اند که امسال حدود 2500 وب‌سایت در این جشنواره حضور داشتند و ۱۹۰۰ وب سایت تأیید شدند. از جمله بخش های پرطرفدار این جشنواره، بخش گردشگری است که پس از داوری و رأی مردمی، وبسایت برتر گردشگری کشور معرفی می گردد. وبسایت سفر به یزد به نشانی www.gotoyazd.com  در حیطه گردشگری و سفر، برای سومین سال متوالی موفق شده تا جزو 5 وبسایت برتر ایران قرار گیرد.

شرکت گردشگری سفرهای رادینا به عنوان اولین کارگزار تخصصی خدمات گردشگری در یزد، با تیمی حرفه ای، جوان و دانش بنیان توانسته در زمینه گردشگری خوش بدرخشد و پذیرای مسافران از اقصی نقاط کشور و حتی جهان باشد.

گردشگرانی که یزد را به عنوان مقصد سفر انتخاب می کنند، می توانند از طریق این پرتال جامع، خدمات خود را دریافت نمایند. در این وبسایت چند زبانه علاوه بر معرفی جاذبه های تاریخی و طبیعی، مراکز غذا و نوشیدنی، خدمات خودرو، صرافی، خدمات درمانی، مراکز خرید، مراکز فرهنگی و تفریحی و ورزشی و...، امکان رزرو اماکن اقامتی، تورهای یزدگردی، کویر نوردی و داخلی، به صورت آنلاین فراهم شده است.

این جشنواره تا 23 بهمن ماه ۹8 ادامه دارد و علاقه مندان می توانند در بخش رأی گیری مردمی به وبسایت جامع گردشگری یزد رأی دهند.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi