https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

حضور سفرهای رادینا در نمایشگاه گردشگری تهران

تاریخ ثبت : 14 بهمن 1398 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  حضور سفرهای رادینا در نمایشگاه گردشگری تهران
حضور سفرهای رادینا در نمایشگاه گردشگری تهران حضور سفرهای رادینا در نمایشگاه گردشگری تهران

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته كه هفته آینده در تهران برگزار خواهد شد در راستای آشناسازی افراد با طرح ها و ایده های نو در زمینه صنعت گردشگری کشور، شرایط لازم را فراهم نموده است؛ از این رو شرکت ها و آژانس های گردشگری، هواپیمایی و مسافرتی داخلی و خارجی از فعالان این نمایشگاه خواهند بود.

نمایشگاه گردشگری تهران در زمینه های مختلف گردشگری فعالیت خواهد داشت که برخی از آن ها عبارتند از: خدمات گردشگری الكترونیك؛ صنایع دستی و هنری؛ خطوط هوایی، دریایی، زمینی و ریلی؛ آژانس ها و شرکت های خدمات مسافرتی؛ هتل ها و دهکده های توریستی؛ اكوتوریسم و طبیعت گردی؛ رزرواسیون آنلاین؛ سازمان های سیاحتی و گردشگری؛ پایانه های مسافربری؛ گردشگری سلامت و...  

در نمایشگاه مذكور كه شرکت گردشگری سفرهای رادینا به عنوان اولین کارگزار تخصصی خدمات گردشگری یزد حضور دارد ضمن معرفی جاذبه های تاریخی، فرهنگی و طبیعی یزد، به معرفی و ارائه کلیه خدمات گردشگری خود در استان یزد نظیر امکان رزرو انواع هتل و اقامتگاه در یزد، برگزاری انواع تورهای داخلی و خارجی، خصوصاً تورهای یزدگردی، کویر نوردی، طبیعت گردی و...، پشتیبانی تمام خدمات سفر به یزد و... خواهد پرداخت.

این نمایشگاه از تاریخ 23 تا 26 بهمن ماه 1398 پذیرای علاقه مندان است و افراد برای بازدید می توانند از ساعت 9 الی 17 به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، سالن 38A، غرفه شرکت گردشگری سفرهای رادینا مراجعه کنند و با خدمات گردشگری این شرکت بیشتر آشنا شوند.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi