https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

هتل مشیر الممالک یزد جهانی شد

تاریخ ثبت : 24 بهمن 1398 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  هتل مشیر الممالک یزد جهانی شد
هتل مشیر الممالک یزد جهانی شد هتل مشیر الممالک یزد جهانی شد

هتل مشیر الممالک به عنوان یکی از محبوب ترین هتل های یزد است که هرساله مسافران و گردشگران فراوانی این هتل سنتی را برای اقامت خود انتخاب می کنند. این هتل چهار ستاره با طراحی ویژه در ساختمان و فضای بیرونی، در سال های اخیر جایگاه قابل قبولی در میان مسافران پیدا کرده است.

در جدیدترین گزارش وب سایت Tripadvisor که یکی از معتبرترین پرتال های مجازی جهان در زمینه گردشگری است، بهترین هتل های ایران در سال 2019 معرفی شده اند؛ در این رده بندی، هتل مشیر الممالک یزد با قرار گرفتن در جایگاه هشتم به عنوان یکی از 10 هتل برتر ایران شناخته شده است.

مشیرالممالک

فضای سرسبز و زیبا در محوطه هتل سنتی مشیرالممالک، اتاق هایی با سقف مدور و آجری، دیوارکوب های طرح باستانی، پنجره هایی با شیشه های رنگارنگ و... فضای آرامش بخش و دل نشینی را برای مهمانان فراهم کرده است.همچنین این هتل با دارا بودن بخش های بی نظیری همانند: سفره خانه، چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، فروشگاه صنایع دستی، رستوران، استخر، سونا، جکوزی و عکاس‌خانه ای که در آن می‌توان با پوشیدن لباس‌های قاجاری به تجربه ای جدید دست یافت، توانسته نظر گردشگران داخلی و خارجی را به خود جلب نماید و برای رزروهای نوروزی در اولویت قرار گیرد.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi