https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

در بهار بدون سفر چه کنیم؟!

تاریخ ثبت : 10 فروردین 1399 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  سفر به یزد  »  در بهار بدون سفر چه کنیم؟!
در بهار بدون سفر چه کنیم؟! در بهار بدون سفر چه کنیم؟!

بهار آمده، فصلی که با سرسبزی و شکوفایی همراه است؛ اما همه می‌دانید که امسال بهاری متفاوت داریم، بهاری که باید جوری دیگر سپری شود، بهاری که تابه‌حال در تاریخ تکرار نداشته، اولین نوروزی که قرار است بجنگید و مبارزه کنید؛ مبارزه با ویروسی موذی به نام کرونا!

این را بدانید که سفر همیشه هست، مهمانی همیشه هست، باشگاه و کافه و مراکز خرید همیشه هست؛ اما عزیزان و وابستگانتان شاید با یک سهل‌انگاری، دیگر در بینتان نباشند! حتی امسال، چهارشنبه‌سوری را نیز باید مانند قدیمی‌ها در حیاط منزل، با پریدن بر روی آتشی کوچک و سنت کوزه شکستن سپری کنید تا به کاهش تلفات چهارشنبه‌سوری نیز منجر شود.

در طالع بینی سال 99 آمده که امسال سال موش است، موشی که دوستدار فعالیت گروهی و معاشرت اجتماعی است؛ اما امسال به خاطر اینکه در آینده نزدیک دچار پشیمانی نشویم باید از شرکت در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها صرف‌نظر کنیم و شعار بهاری‌مان این باشد که: «برای دوباره سبز شدن در خانه بمانیم.»

«این عید پی سبزه‌قبایی نرویم / دیدار عزیز و آشنایی نرویم

تا پاک شود سال نو از ناپاکی // در خانه بمانیم و به‌جایی نرویم»

نگران نباشید که هر مشکلی یک روزی تمام می‌شود، قدری صبر کردن می‌تواند شما را به بهاری شیرین‌تر برساند، عظمت لایزال خداوند در برابر ویروسی کوچک وصف نشدنیست پس امیدتان به او باشد و از او مدد بخواهید، مراقب روحتان باشید و قوی بمانید؛ چراکه «امید» تنها روزنه‌ گریز از این وادی سخت است.

سفر . کرونا

مقدمات قرنطینه خانگی

برای اینکه روزهای خوبی را در کنار خانواده در قرنطینه خانگی به سر ببرید باید به این نکات مهم زیر توجه داشته باشید:

سفر . کرونا

سرگرمی های دوران قرنطینه نوروزی 

به‌جای نگرانی و غصه خوردن بهتر است از این توفیق اجباری که پیش ‌آمده نهایت استفاده را ببرید و با یک سری کارها سختی و یکنواختی این دوران را کمتر کنید:

سفر . کرونا

سفر . کرونا

سفر . کرونا

درس هایی که کرونا به ما داد!

سفر . کرونا

یک نکته خیلی مهم

باید بپذیرید که ناخودآگاه ممکن است در این شرایط سخت، حس روزمرگی و کشمکش‌هایی هم رخ بدهد. در صورت بروز این شرایط، باید راهی برای حل سریع مسائل یافت و مشکل را ادامه نداد تا به ‌سلامت از این بحران عبور کرد.

 

به امید بهاری دل‌نشین که پایانش، امضای خداوند پای تمام آرزوهای مردمان سرزمین‌مان باشد.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi