https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

برپایی نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس، در شیراز

تاریخ ثبت : 03 آذر 1396 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  برپایی نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس، در شیراز
برپایی نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس، در شیراز برپایی نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس، در شیراز

دبیر ستاد برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس گفت: پس از پنج سال وقفه، این نمایشگاه در 19 آذرماه امسال، در محل نمایشگاه های فارس در شیراز، آغاز به کار خواهد کرد. همچنین، حضور نمایندگان 6 کشور خارجی در قالب گروه های خصوصی و دولتی با محوریت فعالیت در حوزه صنایع دستی و گردشگری، در این نمایشگاه قطعی شده است و پیش بینی می شود که تعداد شرکت کنندگان تا زمان برگزاری نمایشگاه افزایش یابد. وی تصریح کرد: مسئولانِ مثلث طلایی گردشگری کشور، که شامل سه استان فارس، اصفهان و یزد می شوند نیز، برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده اند.

علیرضا دژبد، اظهار کرد: در این نمایشگاه، شرکت های داخلی و خارجی در حوزه های مختلفی نظیر: هتل داری، ایر لاین، سامانه های رزرو آنلاین هتل، مناطق آزاد، مدارس غواصی، باشگاه ورزش هوایی و دریایی، مجتمع های تفریحی، گردشگری، اقامتگاه های بوم گردی، اتحادیه و شرکت های صنایع دستی حضور خواهند داشت و توانمندی های خود را در این نمایشگاه بین المللی در معرض دید عموم قرار خواهند داد و همزمان با برپایی این نمایشگاه، جشنواره بالن ها، جشنواره اقوام ایرانی و سه همایش مرتبط با صنعت گردشگری در زمینه های سرمایه گذاری و برندینگ، گردشگری معماری و گردشگری سلامت نیز برگزار خواهد شد.
دژبد بیان کرد: نهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری «پارس»، به همت سازمان همیاری شهرداری‌ و شورای شهر شیراز، سازمان میراث فرهنگی و استانداری فارس و تشکل‌های صنفی صنعت گردشگری، از تاریخ 19 الی 22 آذرماه، برگزار خواهد شد.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi