https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

جاذبه های مسیر قطار تهران ساری

تاریخ ثبت : 16 فروردین 1399 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  جاذبه های مسیر قطار تهران ساری
جاذبه های مسیر قطار تهران ساری جاذبه های مسیر قطار تهران ساری

با داشتن تعداد زیادی قطار که در طول روز حرکت می‌کنند، ایستگاه‌ها ممکن است ساعت‌ها خالی بوده و فقط در زمان ورود یا عزیمت شلوغ شوند. مسافران در ساختمان ایستگاه منتظر خواهند ماند تا قطار آنها خوانده شود، بیشتر مانند سوار شدن به هواپیما است. قبل از سوار شدن به کارت شناسایی، افراد خارجی باید قبل از عبور از دروازه گذرنامه خود را نشان دهند. همچنین بلیط‌ها بررسی می‌شوند و پس از ورود به کارکنان راه آهن نشان داده شده و برای یافتن صندلی یا  کوپه رزرو شده و سوار شدن به قطار مفید خواهد بود. شمارنده بلیط‌های بزرگ در همان روز بلیط فروشی دارند که بلیط‌های باقی مانده را برای همان روز می‌فروشند اما شما معمولاً باید بلیط خود را از قبل خریداری کرده باشید زیرا قطارها ممکن است به طور کامل رزرو شوند. سوار شدن به قطار بدون رزرو مجاز نیست. 
با خرید بلیط قطار تهران ساری از علی بابا به نشانه https://www.alibaba.ir/train/THR-SRY می‌توانید این سفر هیجان انگیز را شروع کنید.


 
بخش اعظم ایران با منظره‌های مختلف کوه‌های مرتفع، بیابان‌های گسترده، جنگل‌های وسیع و بقایای چشمگیر تاریخ باستان ایران پوشیده شده است. در شمال، جاذبه‌های نفس‌گیر راه آهن، تصویری را که از طریق پنجره هر قطار به رنگ سبز دیده می‌شود، نشان می‌دهد. اگر با مسافرت در ایران با قطار هیجان زده‌اید، نام گدوک را فراموش نکنید. گذرگاه کوهستانی گدوک، در استان مازندران، با زیبایی بی‌نظیر شمال غربی‌ ایران که با کلبه ‌های گاه به گاه محلی، سرگرم کننده است به مسافران هدیه می‌دهد. اگر فکر می‌کنید حتما باید این منظره‌ها را تجربه کنید، صبر کنید تا بلیط خریداری شده را برای سفر فراموش نشدنی در قطار از تهران به گرگان، همسایه مازندران خریداری کنید. این راه آهن در سطح جهان به دلیل مناظر طبیعی چشمگیر که هر بیننده‌ای را مسحور می‌کند مشهور است. اکیداً توصیه می‌کنیم که از این سفر عکس بگیرید. اگرچه سفر شما با یک اتومبیل 5 ساعته با یک قطار 10 ساعته در قطار، از طریق قلمروهای بی پایان اراضی سبز چیزی است که قطعاً نباید آن را از دست بدهید. نکته دیگری که باید اضافه شود، مردم در واقع بلیط سفر دو طرفه به گرگان و سپس به مشهد را از تهران خریداری می‌کنند تا بتوانند سفری دلپذیرتر از طریق مناظر زیبای شمال داشته باشند تا اینکه سوار قطار به طور مستقیم در منطقه کویری شوند.


 
ساری
ساری در زیبایی تک است. منطقه خزر از ایران با حدود نیم میلیون نفر در آن ساکن و همان مقدار در حومه شهر، در سمت چپ رودخانه تجن واقع شده است و در حدود 20 کیلومتری جنوب دریای خزر (مازندران). ساری همچنین در شمال ایران در دامنه‌های شمالی کوه‌های البرز قرار دارد. ساری به عنوان یک شهر باستانی می ‌واند افتخار کند، زیرا تمام نقشه‌های تاریخی که به این شهر مراجعه می‌کنند ، به عنوان پایتخت تمدن باستانی هیرکانیان 6 قرن قبل از مسیح و پادشاهی طبریا تا 17 قرن، همچنین دو برابر پایتخت ایران در طی چهار قرن گذشته است.


 
ساری و همچنین برخی از شهرهای مازندران یکی از شهرهای نادر ایران است که زندگی شبانه در تابستان‌ها در دسترس است. بسیاری از افراد از جمع شدن یکدیگر در بعضی از مکان‌ها مانند باربد، بهشت، توسکا و نماشون برای بازی کردن، لذت بردن از موسیقی و هوای دلپذیر یا خوردن وعده‌های غذایی لذت می‌برند یا برای خواندن کتابی شعر مانند دیوان حافظ. همچنین بسیاری از رستوران‌ها در مرکز این شهر به گرگان و تهران وصل شده است. همچنین با قطار، از آنجا که در شعبه اصلی راه آهن ایران قرار دارد. با خرید بلیط قطار از علی بابا و خرید بلیط قطار تهران به ساری می‌توانید این سفر هیجان انگیز را شروع کنید.

هر روز چهار قطار مسافربری که به ساری می‌روند، یک قطار محلی حدود ساعت 6 بامداد از گرگان حرکت می‌کند و قبل از ساعت 9 صبح وارد ساری می‌شود و از ساعت 1 بعد از ظهر از سوادکوه به مقصد ساری باز می‌گردد و در ساعت 2:30 بعد از ظهر از ساری می‌رود، یکی از تهران در 9 اجرا می‌شود: 10 صبح هر روز برای رفتن به ساری حدود 4:30 بعد از ظهر و ساری سمت چپ در 8:30 (تابستان) و 9:10 (زمستان) برای رسیدن به تهران حدود ساعت 4 بامداد، قطارهای دوگانه مازندران وجود دارد که دارای مقصد گرگان از تهران هستند، یک از تهران حدود ساعت 7:30 بعد از ظهر (زمستان) و 10:10 صبح (تابستان) گرفته تا دریافت ساری حدود ساعت 3:30 صبح (زمستان) و حدود 5:50 صبح (تابستان) و دیگری در همان زمان حدود 10:00 ساری می‌شود: 45 (تابستان) و 9:10 (زمستانها) برای رسیدن به تهران حدود 7 صبح (تابستان) و 5:30 (زمستان).

قطار تهران - ساری

قطار تهران به ساری در هر دو روز و شب اجرا می‌شود. ما سعی می کنیم به سؤالاتی پاسخ دهیم که ممکن است در این فرآیند به شما کمک کند مانند زمان عزیمت و ورود، کرایه ، مدت زمان، مسافت و نام شرکت‌های راه آهن.
سفر به ساری با قطار حدود 8 ساعت طول می‌کشد و هزینه آن بین 277،000 تا 443.500 ریال است.

قطار چند ایستگاه در جاده دارد؟

قطار در این شهرها به شرح زیر متوقف خواهد شد:
ورامین ، پیشوا ، گرمسار ، سیمین دشت ، زرین دشت ، فیروزکوه ، وارسک ، پولسفید ، زیراب ، شیرجه ، قائم شهر و ساری

چه مدت طول می‌کشد از تهران به ساری برود؟

فاصله تهران تا ساری 267 کیلومتر است و تقریباً 8 ساعت طول می‌کشد.

کدام شرکت های راه آهن آماده خدمات رسانی در مسیر هستند؟

رجا. با خرید بلیط قطار از علی بابا و خرید بلیط قطار تهران به ساری می‌توانید این سفر هیجان انگیز را شروع کنید.

 


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi