https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

افتتاح رسمی رویداد تبریز 2018، اولین شهر گردشگری ایران

تاریخ ثبت : 04 آذر 1396 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  افتتاح رسمی رویداد تبریز 2018، اولین شهر گردشگری ایران
افتتاح رسمی رویداد تبریز 2018، اولین شهر گردشگری ایران افتتاح رسمی رویداد تبریز 2018، اولین شهر گردشگری ایران

علی ‌اصغر مونسان، معاون رئیس‌ جمهوری و رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری، پس از سخن درباره اهمیت جایگاه صنعت گردشگری و لزوم توجه بیشتر به این حوزه، درباره معرفی تبریز 2018 به عنوان اولین شهر گردشگری ایران، گفت: زمان زیادی را برای رویداد «تبریز 2018» از دست داده‌ایم و می بایست که نگاه‌ها اصلاح گردد و از این فرصت بین‌ المللی برای معرفی ظرفیت‌های کشور و استان آذربایجان شرقی نیز، بهره گرفته شود.

وی با اشاره به جلسه ای که با اسحاق جهانگیری، معاون ‌اول رئیس ‌جمهوری در خصوص این رویداد بین‌ المللی برگزار شد، تصریح کرد: نباید پروژه‌های عمرانی، به رویداد «تبریز 2018» متصل شود؛ چرا که این پروژه‌ ها جزو تکالیف دستگاه ‌ها می باشد و ما باید برای رویداد مذکور، اتفاقات جدیدی را رقم بزنیم. یکی از این اتفاقات مهم، شهر گردشگر است که امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های موجود در تبریز، بتوانیم این شهر را به‌ عنوان اولین شهر گردشگری در کشور معرفی کنیم؛ البته علاوه بر مباحث مهمی نظیر معرفی این رویداد و ارتقای فضا و فرهنگ شهری، موضوعات مهم دیگری همانند: برگزاری تورهای تلفیقی، ایجاد جاذبه، برندینگ و مارکتینگ هم وجود دارند که باید به آن ها توجه کرد.

وی گفت: افتتاح رسمی رویداد «تبریز 2018»، در ایام عید نوروز و با حضور رئیس‌ جمهور انجام خواهد گرفت و برنامه‌های مرتبط با آن، از آغاز سال 2018 اجرا خواهد شد.

جهانگیری، با تاکید بر اهمیت این رویداد بین المللی، افزود: این رویداد، فرصت مهمی است تا بتوانیم ضمن معرفی تبریز و جایگاه برجسته این شهر از لحاظ تاریخی و تمدنی، بار دیگر ایران را به دنیا معرفی کنیم. همچنین وی با اعلام حمایت دولت از برگزاری این رویداد، از دستگاه های اجرایی و استاندار آذربایجان شرقی، درخواست کرد تا برای این موضوع اهمیت ویژه ای قائل شوند و تبریز را که از جایگاه مهمی در کشور برخوردار است، به خوبی معرفی کنند.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi