https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

هتل فرید تبریز

تاریخ ثبت : 16 تیر 1399 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  هتل فرید تبریز
هتل فرید تبریز هتل فرید تبریز

بی‌شک انتخاب هتل یکی از اساسی‌ترین بخش‌های سفر است. برای انتخاب هتل باید به ویژگی‌هایی چون امکانات، تمیزی و خدمات هتل توجه کرد. در این مقاله می‌خواهیم شما را با یکی از هتل های تبریز به نام هتل فرید آشنا کنیم و به بررسی امکانات، نحوه رزرو هتل تبریز و خدمات آن بپردازیم.

شهر تبریز

 در ابتدا، خیلی مختصر شما را با این شهر آشنا می‌کنیم. شهر تبریز سومین شهر بزرگ ایران و مرکز استان آذربایجان شرقی است که تقریبا قدمتی بیش از ۳۵۰۰۰ سال دارد. جمعیت آن حدودا دو میلیون نفر است و بزرگ‌ترین شهر شمال غرب ایران محسوب می‌شود. شهری خوش آب و هوا و سردسیر که متوسط درجه حرارت سالانه آن ۱۲ درجه سانتیگراد است. آب و هوای آن در زمستان سرد و در تابستان خنک و دل‌انگیز است. در شمال این شهر کوه‌های عون علی پله چین بهلول و در جنوب آن رشته کوه‌های سهند واقع شده است. جاهای دیدنی زیبا و معروف و طبیعت دلنشین آن سالانه مسافران زیادی را به سمت این شهر می‌کشاند. همچنین نزدیکی تبریز به مرز شمال غربی ایران و قرار داشتن در مسیر ایران به ترکیه و آذربایجان و از آنجا به کشورهای اروپایی، باعث شده تا تبریز یک شهر ترانزیتی محسوب شود. این شهر در قدیم به علت صنایع دستی خود در جهان شهرت داشت و پارچه‌ها و قالی‌ها و جاجیم‌های آن معروف بود. تبریز در سال ۱۳۹۴ برای سومین سال پیاپی، تمیزترین شهر ایران و همچنین در همان سال به عنوان بهترین شهر هوشمند ایران شناخته شد. تبریز به عنوان شهری بی گدا معروف است!  
معرفی هتل لاله تبریز
حالا با شروع شدن فصل تابستان، تبریز همواره یکی از بهترین گزینه‌ها برای مسافرت در این ایام است و هتل های تبریز میزبان مهمانان و مسافران عزیزی هستند که به این شهر می‌آیند.

نکته مهم: برای رزرو هتل تبریز، بهتر است که قبل از شروع سفر خود اقدام کنید تا وقتی به مقصد می‌رسید خیالتان از بابت اقامتگاه راحت باشد.  

هتل فرید تبریز

هتل فرید تبریز، هتلی سه ستاره و نوساز است که در یکی از خوش آب و هواترین مناطق این شهر واقع شده است. این هتل در فروردین سال ۱۳۹۷، در ۶ طبقه و با ۳۰ اتاق، با سرمایه گذاری خصوصی افتتاح شده است و از آن زمان با فضایی دنج و آرام و تمیز پذیرای مسافران است.
هتل فرید در موقعیت مکانی‌ واقع است که شما با کمی پیاده‌روی می‌توانید به بسیاری از مکان‌های مهم تبریز از جمله بیشتر خانه‌های تاریخی، بازار تبریز، بنای تاریخی شهرداری تبریز و میدان ساعت برسید و از این مکان‌ها دیدن کنید.
معرفی هتل کاسپین تبریز
آدرس دقیق هتل فرید: تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، خیابان والمان
شماره تلفن: ۰۴۱۳۵۵۳۳۰۲۰
برای رزرو هتل تبریز سایت‌های گوناگونی مانند علی بابا وجود دارد که می‌توانید به آنها رجوع کنید هتل مورد نظر خود را رزرو کنید.
اتاقهای هتل
اتاق یک تخته: این اتاق ها در طبقات اول تا ششم قرار دارند. قیمت حدودی آن شبی ۳۴۰ هزار تومان است.
اتاق دوتخته تویین: مساحت ۵۵ متر مربع و دو تخت یک نفره دارد و در طبقه ششم واقع شده. قیمت آن شبی ۴۶۰ هزار تومان است.
اتاق سه تخته: یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره دارد که در طبقه ششم قرار دارد و شبی ۵۶۰ هزار تومان است.
آپارتمان دو خوابه چهار نفره: آپارتمانی ۵۵ متری با یک تخته دو نفره و دو تخت یک نفره در هر اتاق که در طبقات اول تا ششم واقع شده اند. قیمت آن شبی ۶۸۰ هزار تومان است.
آپارتمان دو خوابه پنج نفره: واحدی ۷۵ متری با سالن نشیمن، یک تخت دو نفره در یک اتاق و سه تخت یک نفره در اتاق دیگر قرار دارد. شبی ۸۰۰ هزار تومان است.
آپارتمان دو خوابه شش نفره: در طبقه دوم هتل قرار دارد. یک تخت دو نفره و چهار تخت یک نفره دارد و قیمت آن شبی ۹۰۰ هزار تومان است.
آپارتمان دو خوابه هفت نفره: واحدی ۸۵ متری که شبی یک میلیون تومان قیمت آن است.
آپارتمان دو خوابه برای هشت نفر: واحدی ۸۵ متری واقع در طبقات اول تا ششم با قیمت شبی یک میلیون و هشتاد هزار تومان است.
امکانات هتل
یکی از ویژگی‌های مهمی که یک هتل را از بقیه متمایز می‌کند، امکانات آن است. هتل فرید در بین هتل های تبریز از امکانات خوبی بهره‌مند است و تمام آنچه که مورد نیاز مسافران است را در اختیارشان قرار می‌دهد. امکاناتی مانند: پارکینگ، آسانسور، لابی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، خشکشویی، خدمات صرافی، تلویزیون و امکانات زیاد دیگر که همگی در جهت رفاه و آسایش مسافران تعبیه شده‌اند.
در طبقه همکف این هتل، رستورانی با ظرفیت ۹۰ نفر وجود دارد. برای صرف صبحانه از ساعت هفت و نیم تا نه صبح، برای صرف ناهار از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۶ و برای صرف شام از ساعت ۲۰ تا ۲۳ می‌توانید به این رستوران بروید و غذاهای باکیفیت و خوشمزه آن را امتحان کنید. همچنین در این طبقه کافی شاپی با ظرفیت ۷۰ نفر واقع شده است که ساعت کاری آن از ۱۰ صبح تا ۲۴ است.
حالا با هتل فرید تبریز که یکی از دنج‌ترین و تمیزترین هتل های تبریز است آشنا شدیم. شما می‌توانید از خدمات علی بابا در تمام مراحل سفر خود از جمله تهیه بلیط و رزرو هتل تبریز استفاده کنید. هدف ما کمک به شما، برای داشتن سفری آسان و لذت بخش است.
 

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi