https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

سفرکارت ۲۰ میلیون تومانی برای رونق گردشگری

تاریخ ثبت : 12 مهر 1399 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  سفرکارت ۲۰ میلیون تومانی برای رونق گردشگری
سفرکارت ۲۰ میلیون تومانی برای رونق گردشگری سفرکارت ۲۰ میلیون تومانی برای رونق گردشگری

وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور با بانک ملت، در راستای رونق بخشیدن هرچه بیشتر به سفر و ایجاد محرک در حوزه گردشگری، تفاهم‌نامه ای امضا کردند.

طبق این تفاهم‌نامه، «سفر کارت ملت» به ارزش ۲۰ میلیون تومان (با نرخ ۴ درصد) با تنفس یک ماهه و پرداخت ۱۸ ماهه، به متقاضیان سفر اعطا می‌شود. اشخاص می‌توانند از این سفرکارت با اعتبار ۵ ماهه، برای خرید تور از دفاتر خدمات مسافرتی مجاز، مراکز رسمی فروش صنایع‌دستی و همچنین برای اقامت در مراکز اقامتی رسمی و تحت نظارت میراث‌فرهنگی استفاده کنند.

دکتر مونسان، وزیر میراث‌فرهنگی کشور بیان کرد: همه اقشار مردم می‌توانند نسبت به داشتن سفر کارت اقدام کنند و از این رو چون اجرای این طرح زنجیره‌ای از مشاغل را در بر می‌گیرد، بوجود آورنده رونق اقتصادی در بخش‌های مختلف خواهد بود.

محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت افزود: با شیوع کرونا شاهد آسیب بسیاری از مشاغل، ازجمله صنعت گردشگری بودیم که در چنین شرایطی بانک ملت با امضای این تفاهم‌نامه، از صنعت گردشگری حمایت خواهد کرد.

همچنین وی گفت: هدف ما از همکاری با این طرح، کمک به رونق سفر، توسعه گردشگری و رونق فروش در صنایع‌دستی است؛ چرا که معتقدیم رونق گردشگری، رونق در سایر حوزه‌ها را به دنبال خواهد داشت.

در پایان این نشست، تفاهم‌نامه اجرای این پروژه با حضور وزیر میراث‌فرهنگی و مدیرعامل بانک ملت امضا شد و از «سفر کارت ملت» نیز رونمایی گردید.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi