https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

آغاز فعالیت اتوبوس‌های گردشگری در یزد

تاریخ ثبت : 24 مهر 1399 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  آغاز فعالیت اتوبوس‌های گردشگری در یزد
آغاز فعالیت اتوبوس‌های گردشگری در یزد آغاز فعالیت اتوبوس‌های گردشگری در یزد

استفاده از اتوبوس‌های گردشگری در یزد که یکی از طرح‌های خلاقانه و جذاب حوزه گردشگری و توریسم به شمار می‌رود، به‌طور گسترده در سطح شهر آغازشده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با اعلام این خبر گفت: شهر یزد با داشتن ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی بسیار، اغلب با نمادها و المان‌های خاصی در سطح کشور و حتی جهان شناخته می‌شود که تلاش شده این طرح‌ها و نمادها، بر روی اتوبوس‌های شهری یزد پیاده‌سازی گردد.

عباس ملازینلی ضمن بیان نقش اثرگذار این اتوبوس‌ها در بهبود جلوه‌های بصری شهر بیان کرد: استفاده از چنین طرح‌هایی تنها با هدف جذب گردشگر و ارائه به توریست‌ها صورت نگرفته؛ بلکه هدف کلی، ایجاد المان‌هایی جذاب برای شهروندان نیز بوده است.

وی با اشاره به انتخاب تصاویر بکر و ناب از آداب‌ورسوم، سنت‌ها، اماکن تاریخی و فضاهای دیدنی شهر یزد برای تصویرسازی روی اتوبوس‌ها اعلام کرد: تاکنون 3 دستگاه اتوبوس با این طرح‌ها آماده‌شده و فعالیت خود را در سطح شهر آغاز کرده که البته قرار است تعداد اتوبوس‌ها در آینده‌ای نزدیک، به بیش از این مقدار برسد.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری یزد ضمن ابراز خرسندی و سپاسگزاری از سازمان حمل‌ونقل شهرداری جهت مشارکت در اجرایی شدن این ایده افزود: هم‌اکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا و همه‌گیری آن، بسیاری از فعالیت‌های میدانی در زمینه گردشگری متوقف‌شده یا با کندی پیش می‌رود؛ اما اقدامات زیرساختی و فکری در زمینه جذب گردشگر و توریسم همچنان ادامه دارد.

ملازینلی به برخی از فعالیت‌های انجام‌شده در این دوره اشاره کرد و گفت: تلاش بر این است که اقداماتی نظیر راه‌اندازی اتوبوس‌های گردشگری و همچنین تولید محتوای رسانه‌ای و بازنشر آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی، تا پایان بیماری کرونا و ریشه‌کن شدن این ویروس ادامه یابد و زمینه برای ازسرگیری فعالیت‌های گردشگری طی ماه‌های آینده و سال آتی فراهم گردد.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi