https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

بررسی بازار گردشگری به کمک استارتاپ میهمان شو

تاریخ ثبت : 27 مهر 1399 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  بررسی بازار گردشگری به کمک استارتاپ میهمان شو
بررسی بازار گردشگری به کمک استارتاپ میهمان شو بررسی بازار گردشگری به کمک استارتاپ میهمان شو

چند سالی است که رزرو و اجاره ویلا و سوئیت به نسبت رزرو هتل طرفداران بیشتری پیدا کرده است. البته این محبوبیت بی‌دلیل نیست. مردم به دلایل مختلفی ترجیح می‌دهند به جای اقامت در هتل یک ویلا یا سوئیت دربست اجاره کنند؛ که مهم‌ترین دلیل آن هم مقرون‌به‌صرفه بودن و قوانین منعطف‌تر آن به نسبت هتل است. از طرفی هتل‌ها محدودیت تعداد نفرات دارند و در یک سفر خانوادگی اجاره اتاق در هتل و پرداخت هزینه بابت نفرات اضافی برایمان حسابی گران تمام می‌شود.
اجاره اقامتگاه‌هایی مانند سوئیت و ویلاهای ساحلی، منازل شخصی و خانه‌های روستایی از سال‌ها پیش رواج داشت، اما قبل از گسترش خدمات اینترنتی بازار چنین اقامتگاه‌هایی در اختیار دلالان اجاره ویلا بود. وجود تعداد زیادی واسطه علاوه بر اینکه میزان اجاره‌بها را تحت تأثیر قرار می‌داد و به شکل نامعقولی آن را بالا می‌برد، باعث ایجاد ناامنی‌هایی در این بازار می‌شد. گاهی واسطه‌ها یک ویلا را به چند نفر اجاره می‌دادند و این موضوع نه تنها دردسرهایی برایمان به دنبال داشت، رفع و رجوع کردنش هم زمان زیادی از سفرمان را هدر می‌داد. گذشته از چنین مواردی برخورد با افراد سودجو در بازار دلالان هم می‌توانست مشکلاتی را برایمان ایجاد کرده و از کیفیت سفرمان کم کند.
حالا به لطف سامانه‌های رزرو آنلاین اقامتگاه مشکلات این‌چنینی کاملاً حل شده است؛ اما با کمی بی‌دقتی در انتخاب یک سامانه می‌توان گرفتار مشکلات جدیدی شد. میهمان شو یک سرویس خدمات اینترنتی در زمینه سفر است که واسطه‌ها را در مسیر اجاره اقامتگاه حذف و با تمرکز ویژه بر استان‌های شمالی دردسرها و مشکلات اجاره اقامتگاه در سفرهای شمال را رفع کرده است.

با میهمان شو اقامتی ارزان و ایمن را تجربه کنید

میهمان شو یک پلتفرم اینترنتی است که با حذف واسطه‌های ناامن در بازار اجاره سوئیت و ویلا تبدیل به یک رابط مطمئن برای معرفی میزبان‌ها به مسافران شده است. در واقع می‌توان میهمان شو را به هتلی تشبیه کرد که در تمام ایران اتاق‌هایی برای اجاره به شما دارد. البته تمرکز اصلی این تیم بر تهران، جزایر جنوبی و نوار ساحلی دریای خزر است.
این سایت با انتشار آگهی برای معرفی انواع اقامتگاه در سراسر ایران شناخته می‌شود. تیم حرفه‌ای میهمان شو برای انتخاب میزبان‌ها حساسیت بالایی نشان می‌دهد و همین امر موجب شده که حالا از این سایت به عنوان یکی از معتبرترین سامانه‌های ارائه‌دهنده خدمات آنلاین در زمینه سفر یاد شود. روی این سامانه اینترنتی می‌توانید آگهی انواع اقامتگاه از ویلاهای لوکس و لاکچری گرفته تا منازل شخصی و خانه‌های روستایی را مشاهده کنید.
فرقی نمی‌کند دنبال ویلا در کدام شهر ایران باشید چون از اجاره ویلا در محمودآباد تا اجاره ویلا در ساحل آرام خلیج‌فارس همگی از طریق میهمان شو امکان‌پذیر است.
این سایت خدمات اجاره سوئیت و ویلا را به اشکال مختلفی ارائه می‌کند. همین هم باعث شده که مسافران بتوانند با هر بودجه‌ای یک اقامتگاه مناسب در شهر مقصد سفرشان پیدا کنند. مثلاً برای تجربه اقامتی ارزان‌قیمت در شهرهای شمالی می‌توانید به سراغ اقامتگاه‌های بوم گردی بروید. این نوع از اقامتگاه علاوه بر اینکه ارزان‌قیمت‌تر از سوئیت و ویلاها است شما را با خصوصیات و ویژگی‌های بومی آن شهر هم آشنا می‌کند. در اکثر این اقامتگاه‌ها غذاهای محلی سرو می‌شود و کارکنان لباس‌های سنتی به تن دارند.
حالا اگر تمایل شما بر اجاره یک اقامتگاه دربست باشد، دایره انتخابتان وسیع و از سوئیت‌های کوچک و نقلی درون‌شهری تا ویلاهای ارزان‌قیمت و یا ویلاهای لوکس و لاکچری است. انتخاب ویلا هم باز به شما بستگی دارد مثلاً برای اجاره ویلا در بندر انزلی می‌توانید از بین بیش از 40 مورد که روی سایت میهمان شو در دسترس است به سراغ ویلاهای ساحلی بروید و یا یک ویلای استخر دار در حومه شهر را انتخاب کنید که چشم‌انداز جنگلی داشته باشد.

چطور به صورت آنلاین ویلا رزرو کنیم؟

برای رزرو و اجاره ویلا شمال کافی است وارد سایت میهمان شو به آدرس mihmansho.com شوید. بعد از ورود به صفحه اصلی با پر کردن چهار گزینه وارد صفحه معرفی اقامتگاه‌ها شوید. اولین گزینه مربوط به مقصد سفر شماست. میهمان شو درمجموع برای اقامت در سفر شمال بیش از 790 آگهی اجاره دارد. کافی است نام شهر شمالی موردنظرتان را داخل اولین کادر وارد کرده و بعد تاریخ ورود و خروج و تعداد نفراتتان را مشخص کنید. حالا روی علامت ذره‌بین کلیک کرده و منتظر بمانید.
میهمان شو بعد از جستجوی کامل مواردی که برای اجاره در شهر موردنظر شما در دسترس است را در صفحه‌ای به نمایش می‌گذارد. می‌توانید به کمک فیلترهای بالای صفحه جستجوی خودتان را به شکل تخصصی‌تر ادامه دهید. به کمک این فیلترها می‌توانید نوع اقامتگاه، محدوده قیمت، تعداد اتاق‌ها، امکانات ویلا و حتی چشم‌انداز درخواستیتان را مشخص کنید تا میهمان شو جستجوی خود را مطابق با سلیقه و نیاز شما کامل کند.
با انتخاب هر یک از اقامتگاه‌ها می‌توانید توضیحات کاملی را در مورد مشخصات و امکانات آن مشاهده کنید، عکس‌های باکیفیتی از بخش‌های مختلف ویلا ببینید، نظرات کاربران قبلی را بخوانید و در نهایت تصمیمتان را برای رزرو نهایی کرده و درخواست رزرو را برای میزبان ارسال کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi