https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

10 دانشگاه برتر برای رشته زیست شناسی و ژنتیک

تاریخ ثبت : 14 آبان 1399 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  10 دانشگاه برتر برای رشته زیست شناسی و ژنتیک
10 دانشگاه برتر برای رشته زیست شناسی و ژنتیک 10 دانشگاه برتر برای رشته زیست شناسی و ژنتیک

دانشجویانی که قصد تحصیل در رشته زیست شناسی مولکولی ، ژنتیک را دارند، باید به سراغ موسسات معتبری بروند که برنامه های پژوهشی در سراسر جهان ارائه می کنند. با این وجود، ده دانشگاه برتر این حوزه در آمریکا و بریتانیا متمرکز هستند. دانشکده های معتبر در موسسات سراسر جهان هستند که تخصص های مختلفی را در رشته های مختلف ارائه می کنند. اکثرا دانشجویان تا مقطع تحصیلی زیست شناسی مولکولی ، ژنتیک پیش می روند، و آن هایی که مدرک پزشکی می گیرند نیز می توانند آموزش های پژهشی در این حوزه ها را پشت سر بگذارند.

 

ده دانشگاه جهانی برتر برای محیط زیست، اکولوژی

دانشگاه های آمریکا و سراسر جهان، میزان محققانی هستند که در انواع اقسام مسائل محیطی از جمله پایداری و تاثیر تغییرات آب و هوایی میل به پژوهش دارند. برای دانشجویانی که می خواهند به این موسسات بروند، ده دانشگاه برتر دنیا برای محیط زیست و اکولوژی بیان می شود.

دانشگاه یِل

مکان: نیو هاون، کانیکتیکات

رتبه کلی بهترین دانشگاه دنیا: 11

دانشکده دانشگاه یل محیط زیست، مقطع دکترا و ارشد دارد و دانشجویانی که علاقه میان رشته ای دارند می توانند در این مقاطع تحصیل کنند. دوره های آموزشی در سایر برنامه های کارشناسی یل نیز وجود دارد از جمله دانشکده حقوق. دانشجویان می توانند با حضور در سمینارها، سخنرانی ها، فیلم ها و کنفرانس ها، خارج از محیط کلاس نیز درس بیاموزند و حتی به باشگاه های دانشجویی بروند تا علایق خود را در آنجا دنبال کنند.

امپریال کالج لندن

مکان: لندن

رتبه جهانی: 20

امپریال کالج لندن مقطع ارشد در رشته فناوری زیست محیطی ارائه می کند. دانشجویان این مقطع می توانند دوره های آموزشی میان رشته ای را بگذرانند که ترکیبی از علوم اجتماعی و طبیعی است. به عنوان مثال، ماژول رابط جهانی طبیعی-انسانی در مقطع ارشد، در خصوص شیوه تعامل افراد با محیط زیست آموزش می دهد و شامل مجموعه مطالعات موردی است تا دانشجویان بتوانند مهارت های حل مسئله بدست آورند.

امپریال کالج

بیشتر بدانیم: قیمت خرید ملک در ترکیه چقدر است؟

دانشگاه مینسوتا- شهر دوقلو

مکان: مینپولیس

رتبه جهانی: 47

موسسه دانشگاه مینسوتا در رشته محیط زیست از تحقیقات میان رشته ای در موضوعات محیطی پشتیبانی می کند. یکی از حوزه های محوری آن، اقتصاد زیست محیطی است که به مطالعه نحوه ارزشگذاری منابع انسانی و تاثیر محیطی فعالیت های تجاری بر فرآیندهای تصمیم گیری شرکت ها، می پردازد.

دانشگاه آکسفورد

مکان: آکسفورد، انگلیس، بریتانیای کبیر

رتبه جهانی: 5

موسسه تغییرات زیست محیطی آکسفورد دوره کارآموزی برای مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد با محوریت پایداری محیطی، برگزار می کند. این برنامه حمایت مالی از دانشجویان به عمل می آورد و آن ها را همراه با یک مشاور وارد سازمان ها طبق وبسایت موسسه می کند تا مهارت های لازم را کسب کنند.

دانشگاه کوینزلند استرالیا

مکان: بریزبین، کوینزلند، استرالیا

رتبه: 36

محققان زیست محیطی و اکولوژی در دانشگاه کوینزلند استرالیا مدارک علمی و ملی متعددی در استرالیا اخذ می کنند، از جمله جوایز یوروکا از موزه استرالیا.

موسسه فدرال سوئیس زوریخ تکنولوژی

مکان: زوریخ

رتبه جهانی: 26

دانشجویان کارشناسی ارشد علوم زیست محیطی در موسسه فدرال سویس زوریخ تکنولوژی می بایتس دوره کارورزی حرفه ای خارج از دانشگاه سپری کنند که 18 هفته به طول می انجامد و برنامه های آن طبق وبسایت دانشکده اجرایی می شود.

بیشتر بخوانیم: چه شرایطی برای اخذ ویزای تمکن مالی فرانسه لازم است؟

دانشگاه استنفورد

مکان: استنفورد، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا

رتبه جهانی: 3

موسسه استنفورد وودز برای رشته محیط زیست، دوره های رهبری و آموزشی متنوعی را برای دانشجویان دانشگاه استنفورد ارائه می کند، از جمله انجمن رهبری زیست محیطی دانشجویان دوره کارشناسی و پرورش رهبران زیست محیطی که در راستای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و بورسیه دکترا پرورش می یابند.

دانشگاه کالیفرنیا- برکلی

لندن: برکلی، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا

رتبه جهانی: 4

دانشگاه کالیفرنیا- کالج روسر منابع طبیعی برکلی، رشته های متنوعی را برای مقطع کارشناسی ارائه می کند، از جمله مطالعات منابع و حفاظت از منابع، اقتصاد زیست محیطی و سیاست زیست محیطی، بیولوژی میکروبی که طبق چارت وبسایت کالج می باشد.

دانشگاه برکلی

مرکز تحقیقات و دانشگاه واگینگن

مکان: واگینگن، هلند

رتبه جهانی: 83

مرکز تحقیقات و دانشگاه واگینگن دوره های کارشناسی ارشد را در بیش از 30 رشته ارائه می کند، از جمله رشته های دانشگاهی با محوریت محیط زیست مثل مدیریت آب و زمین بین المللی، مطالعات آب و هوایی، مدیریت محیط شهری که طبق چارت موسسه آموزشی می باشد.

حتما بخوانید: شرایط ویزای استارتاپ کانادا 2021

دانشگاه هاروارد

مکان: کمبریج، ماساچوست، ایالات متحده آمریکا

رتبه جهانی: 1

مرکز دانشگاه هاروارد برای محیط زیست، در کنار امکانات بیشمار، حمایت مالی از دانشجویانی به عمل می آورد که می خواهند پژوهش های تابستانی بروی مسائل و موضوعات زیست محیطی انجام دهند. دانشجویان می توانند بروی پروژه مستقل کار کنند یا دستیار پژوهشگر یکی از اعضاء دانشکده هاروارد باشند که طبق وبسایت این مرکز آموزشی می باشد.

پس ده دانشگاه برتر برای رشته محیط زیست و اکولوژی به ترتیب عبارتند از:

  1. دانشگاه هاروارد
  2. مرکز تحقیقات و دانشگاه واگینگن
  3. دانشگاه کالیفرنیا- برکلی
  4. دانشگاه استنفورد
  5. موسسه فدرال سوئیس زوریخ تکنولوژی
  6. دانشگاه کوینزلند استرالیا
  7. دانشگاه آکسفورد
  8. دانشگاه مینسوتا- شهرهای دوقلو
  9. امپریال کالج لندن
  10. دانشگاه یل

اگر شماهم علاقمند به تحصیل در رشته زیست و ژنتیک هستید، بهترین دانشگاه های دنیا را برای شما لیست کرده ایم تا با شرایط و رتبه بندی آنها آشنا شوید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi