https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

بهترین برند چمدان مسافرتی کدام است؟!

تاریخ ثبت : 08 آذر 1399 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  بهترین برند چمدان مسافرتی کدام است؟!
بهترین برند چمدان مسافرتی کدام است؟! بهترین برند چمدان مسافرتی کدام است؟!

چطور باید در هنگام خرید چمدان بهترین انتخاب را داشته باشیم؟ طراحی، مقاومت، رنگ و راحتی در حمل و نقل از جمله عوامل مهم در انتخاب یک چمدان است. تمامی این ویژگی‌ها چمدان دلسی را به یک انتخاب بی نظیر در بین برند های چمدان سفری تبدیل کرده است.  وقتی صحبت از چمدان می‌شود، اغلب افراد اولین برندی که به ذهنشان می‌رسد برند دلسی است که این موفقیت در پی ۷۰ سال تلاش این برند فرانسوی برای بهبود کیفیت محصولات خود به دست آمده است.

انواع مدل ها

چمدان های دلسی از مدل های متنوع و جذابی تشکیل شده اند که با هر سلیقه ای منطبق هستند و شما می توانید در هنگام خرید چمدان دلسی از بین مدل های متنوع چرخدار و چمدان های مسافرتی دلسی، مدل مورد نظر خود را پیدا کنید. این چمدان ها، جادار، قابل حمل و بسیار سبک می باشند و از این جهت برای حمل در فرودگاه و مسیر های طولانی بسیار ایده‌آل اند. به علاوه سبکی آن‌ها باعث می‌شود مشکل اضافه بار در فرودگاه نداشته باشید. سایز های چمدان های دلسی شامل : چمدان سایز کابین، متوسط، بزرگ استاندارد ۲۳ کیلویی و بزرگ ۳۰ کیلویی و همچنین ست سه تکه چمدان می شود. چمدان دلسی در دیزاین‌ها، رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف تولید شده است تا نیازهای افراد با سلایق متفاوت را رفع کند. از پرطرفدارترین مدل‌های چمدان دلسی می‌توان به مدل‌های چاتلت، تاسمان، مونت مارتر پرو، بلفورت و هلیوم اشاره کرد.

مزیت‌های برند دلسی

چمدان دلسی برندی فرانسوی که تحت لایسنس این کشور در چین تولید می شود و بیش از ۷۰  سال از تاسیس این برند می گذرد.

این برند با به کارگیری از طرح های منحصر به فرد و پیش گام بودن در صنعت کیف و چمدان و با بالا نگه داشتن کیفیت محصولات خود همواره سعی بر پیشتاز بودن و حفظ جایگاه جهانی خودرا دارد .

تمامی محصولات دلسی با توجه به نوع، دارای گارانتی بین المللی، سه ساله، پنج ساله، ده ساله و در برخی اقلام به صورت مادام العمر می باشند.

برای خرید چمدان دلسی، وبسایت نمایندگی رسمی دلسی در ایران می‌تواند اولین انتخاب شما باشد.

 

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi