https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

بهترین مرکز کاشت مو در یزد چه شرایطی باید داشته باشد؟

تاریخ ثبت : 18 دی 1399 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  بهترین مرکز کاشت مو در یزد چه شرایطی باید داشته باشد؟
بهترین مرکز کاشت مو در یزد چه شرایطی باید داشته باشد؟ بهترین مرکز کاشت مو در یزد چه شرایطی باید داشته باشد؟

هنگامی که شما دچار طاسی یا کچلی میشوید طبیعتا به دنبال روش های برای درمان آن هستید اما در میان همه روش هایی که برای مبارزه با ریزش مو تهیه شده اند کاشت موی طبیعی تنها انتخاب درست شما نیست. هنگامی که انجام این کار را آغاز کردید باید بهترین و درست ترین وضعیت را برای پشت سر گذاشتن آن انتخاب کنید زیرا که کاشت مو بدون برخورداری از تجهیزات، افراد متخصص و تجربه کافی و در یک فضای غیر استاندارد، تجربه ای خطرناک برای شما خواهد بود.

اگر تصمیم دارید که از کاشت طبیعی مو به بهترین و شایسته ترین شکل بهرمنده شوید، لازمه آن برگزیدن بهترین کلینیک کاشت مو برای خودتان است. امروزه در ایران، کلینیک های زیبای بسیاری درحال فعالیت هستند. گرچه یزد به این خاطر که مرکز فعالیت های زیبایی در استان است، پیوسته  باعث جلب توجه افراد مختلفی شده است.

کاشت مو در یزد

 اگر از مناطق مختلف کشور برای انجام عمل پیوند مو به یزد سفر می کنید، باید آگاه باشید که حتی در پایتخت استان نیز ممکن است کلینیک های غیرمجاز شمارا در دام خود بیندازند. چرا که در چند سال اخیر افراد زیادی برای کاشت مو قدم برداشته اند اما به دلیل نداشتن اطلاعات درست و در صورت پرداخت هزینه بالا گول ظاهر زیبا و موقعیت مکانی کلینیک هارا خورده و نتیجه مطلوب را دریافت نکرده اند. بنابراین بسیار مهم است  که همه جوانب و مسائل را به طور دقیق  بررسی کرده و یک تصمیم مناسب برای خود بگیرید. کاشت مو یک کار ظریف و هنرمندانه است و فقط زمانی به نتیجه دلخواه میرسید که آن را به متخصصان مطمعنی بسپارید.

شاید برایتان سوال شود که انجام ترمیم مو در یک مرکز غیر استاندار و غیر مجاز چه خطراتی برای شما به همراه خواهد داشت؟ و یا چگونه سلامتی شما را تهدید خواهد کرد؟ برخی اشخاص فکر می کنند که با ثابت بودن فرمول های دائم کاشت مو نتایج آن هم در هر وضعیتی یکسان خواهد بود اما برخلاف اینکه برای کاشت مو فرمول های پایداری وجود دارد، همه مراکز قادر نیستند تا همه این فرمول ها را برای شما به شکل شایسته ای اعمال کنند.

چند خطر بزرگ درباره کاشت مو در شرایط غیر استاندارد که باید دقت کنید:

اعمال شدن کاشت مو در وضعیت غیر استاندارد امکان دارد بی حسی خیلی طولانی  برای شما حاصل شود.

پیدایش عوارض جانبی شدید و خونریزی های طولانی مدت از دیگر مسائلی است که نیاز است بخاطر انجام کاشت در مراکز غیر مجاز نگران آن باشید.

در یک کلینیک غیر استاندارد شما به عملکرد خوشایندی دریافت نخواهید کرد و زمان و مخارجی که صرف کرده اید به کلی اتلاف خواهد شد.

احتمال اینکه در چنین محیطی بانک مو در سر یا بدن شما صدمه ببینید و ممکن باشد  نتوانید جلسات دیگر را برای پیوند مو دنبال کنید.

کاشت مو

خصوصیات بهترین مرکز کاشت مو

یکی از مهم ترین موضوعاتی که نیازمند دقت متقاضیان است، کیفیت یک مرکز درمانی است که خود یک خصوصیت کلی است و مطالب مختلفی را شامل می شود. شایسته است که قبل از انتخاب یک مرکز بهداشتی درمانی نکاتی را راجع به چگونگی عملکرد آن در نظر گرفت. که البته ما در ادامه مطلب میخواهیم شما را با چند ویژگی کلینیک های کاشت مو آشنا کنیم. از جمله این خصوصیات عبارت اند از:

 ساده‌ترین و با ارزش ترین ویژگی یک مرکز درمانی، داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت می‌باشد. این مجوز باید به صورتی در مرکز درمانی نصب شود که در پیش روی همه مراجعه کنندگان باشد. همانطور که همگی مراکز تجاری، جواز کسب و مجوز رسمی خود را در محل کسب خود نصب می‌کنند، تمامی کلینیک‌های درمانی نیز مکلف به انجام این کار هستند. وزارت بهداشت به دلیل پشتیبانی از سلامت بیماران، قوانین سخت و محکمی را معین کرده که رعایت آن برای تمامی کلینیک‌های پوست و مو الزامی است. برای نمونه:

 همگی کادر درمان پزشکی کلینیک های پوست و مو باید مجوز و مدرک تخصصی پوست و مو داشته باشند.

مرکز درمانی باید از تمام استانداردهای مشخص ‌شده از سمت وزارت بهداشت برخوردار باشد. این استانداردها نظیر دستگاه تهویه و سیستم ایمنی درمانگاه، اتاق جراحی و اتاق معاینه با تجهیزات صحیح، سالن انتظار مناسب و مواردی از این قبیل می‌باشد.

بسیاری از مراکز درمانی عکس پروانه کسب خود از سمت وزارت بهداشت را علاوه بر مراکز در وبسایت های خود نیز منتشر می کنند.

نمونه کاشت مو

یک مرکز مجاز با استاندارد های لازم بدون داشتن تجهیزات تخصصی و نوین، نمی تواند به خوبی فعالیت کند. اگر یک کلینیک مدعی  این است که در حال حاضر بهترین مرکز کاشت مو است، باید از خدمات و تجهیزات جدید نیز برخوردار باشد. در اینجای مطلب بهتر است درباره این نکته آگاه باشید که مقصود از تجهیزات جدید گفته شده، شکل ظاهری شیک و زیبای دستگاه‌ها نیست، بلکه تاثیر گذاری بالا و کیفیت آن‌ها است. افسوس که بسیاری از بیماران به درستی از کیفیت تجهیزات پزشکی آگاهی ندارند درحالی که امروزه تعدادی از کلینیک‌ها با مهیا کردن دستگاه‌هایی با ظاهر فریبنده اما بی‌کیفیت، سرگرم عرضه خدمات پزشکی به مردم هستند.

احترام به مراجعین و در نظر داشتن خواسته های آن‌ها نیز یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌ها در خصوص بهترین مرکز کاشت مو است. احترام نه به معنای لغوی، بلکه عرضه خدمات با کیفیت و تخصصی، بهترین شکل احترامی است که یک کلینیک پسندیده درمانی برای بیماران و متقاضیان خود داراست. یکی دیگر از گونه های احترام به بیماران، شنونده خوبی بودن است تا درخواست ‌های بیماران به خوبی شنیده و اعمال شود.

تمامی کلینیک ها میتوانند با عرضه‌ی بهترین امکانات درمانی وظایف خود را به نحوی که شایسته یک کلینیک معتبر است انجام دهند. پشتیبانی از بیماران حکم مهمی بوده که خداوند و احکام مقدس دینی پیوسته به آن اشاره داشته اند. همگی پزشکان پیش از شروع کار خود با سوگند یاد کردن این وظیفه حیاتی را در برابر تمامی بیماران انجام می‌دهند.

میدانیم که پزشکان پایه اصلی هر کلینیک درمانی هستند پس باید از تجربه و تبحر بالایی در فعالیت خود برخوردار باشند.  تخصص و علم صحیح مستلزم پزشک ‌بودن است، اما داشتن تجربه مهم تر از آن است و کمبود یا نبود آن می‌تواند عملکرد غیر قابل جبرانی را به همراه داشته باشد. بر همین اساس تنها مجهز بودن کلینیک و بکارگرفتن پزشکان متخصص کفایت نمی کند و تجربه و تبحر اولین قدم در علم پزشکی است. کاربرد تجهیزات نوین پزشکی به علت  ویژگی‌های بخصوص این دستگاه‌ها آسان نیست و نیازمند پزشکان ماهر بوده تا با تجارب خود بتوانند موثرترین نتایج را به ارمغان بیاورند.

از دیگر ویژگی های بهترین مرکز کاشت مو تنوع در عرضه خدمات درمانی آن است. در این روزها به علت پیشرفت علم و تکنولوژی در حوزه پزشکی، متد های متفاوتی هم برای معالجه پدید آمده. برای مثال کاشت مو به شیوه SUT جدید ترین متد کاشت مو در ایران است که به نسبت بقیه روش ها اثر گذاری بسیار بالایی را به دنبال دارد. در این روش بخاطر اینکه بعد از عمل جراحی نیاز به بخیه و پانسمان نیست با متد های بروز پزشکی اجرا میشود. بدین سبب زبردستی پزشکان و حضور تجهیزات و خدمات مورد نیاز مهم ترین عوامل برای شکل گیری این روش در یکی مرکز درمانی معتبر است.

یک مرکز درمانی افزون بر پزشک باید مدیران،  پرستاران، کارشناسان پوست و مو و کادر اداری توانمند داشته باشد تا قادر به ارائه بهترین خدمات به متقاضیان و بیماران باشند. کادر خدماتی و اداری یک کلینیک بهداشتی درمانی همانند یک زنجیره فعالیت می‌کنند، به طوری که اگر فردی کار خود را به درستی انجام ندهد، تمام زنجیره گرفتار مشکل می‌شود. برای نمونه اگر کارکنان بخش اداری و پاسخگویی متقاضیان را آن طور که جایز است ساماندهی نکنند، موجب بی نظمی و بی قانونی می شود و همین امر روند درمان باقی بیماران را کند میکند. لازم به ذکر است که نوبت دهی یکی از دلواپسی های مراجعین است که باید به خوبی و طبق قاعده خود پیش برود.

برخورد کارمندان و پرستاران نیز همیشه توسط مراجعه کنندگان و مردم نقد میشود. پس کادر درمان باید با ادب و احترام لازم با مردم رفتار کنند، همچنین حضور مشاوران و کارشناسانی به کار خود مسلط هستند بهترین کلینیک را بوجود میاورد. زیرا که مردم معمولا نحوه و چگونگی کاشت مو را نمیدانند و فقط بخشی از اطلاعات را از طریق اینترنت بدست آورده اند که هیچ یک از آن ها برای انتخاب بهترین روش کاشت کافی نیست از این جهت مشاوران کاردرست با بررسی وضعیت شما مناسب ترین روش را پیشنهاد میکنند.

پس از اینکه با ویژگی های لازم آشنا شدیم قدم بعدی روال بررسی این خصوصیات در مراکز و انتخاب درست ترین مرکز کاشت مو است. به طور معمول اگر با این ویژگی ها هم آشنایی داشته باشیم باز هم انتخاب بهترین و معتبر ترین کلینیک برای ما دشوار است چرا که جمعی از تبلیغات و وبسایت های گوناگون را مشاهده میکنیم که همگی خود را بهترین مرکز درمانی میپندارند و این مسئله موجب کلافگی میشود.پس برای اینکه یک انتخاب درست داشته باشید ادامه مطالب را حتما مطالعه کنید.

یکی از کارهای مهم برای انتخاب مناسب ترین مرکز این است که سوابق کاری آن را مورد بررسی قرار دهید. تعداد زیادی از مراکز تصاویری از قبل و بعد از جراحی بیماران خود نشر میدهند که شما میتوانید به وبسایت های مربوطه بروید و یا به مرکز درمانی مورد نظر مراجعه کنید و با دیدن این عکس ها کیفیت کار را دیده و کمی به انتخاب گزینه مناسب خود کمک کنید. همچنین جست و جو درباره سال تاسیس و دانستن آن نشان از تجربه یک کلینیک درمانی است.

یکی دیگر از کارهایی که میشود انجام داد پرسیدن از بقیه افرادی است که قبلا به مرکز درمانی مورد نظر مراجعه کرده و از خدمات و امکانات آن ها بهرمند شده اند. چرا که این افراد میتوانند شما را از میزان کیفیت و تجهیزات آنجا باخبرکرده و به انتخاب شما کمک کنند. در پایان مطالب میگوییم که برگزیدن بهترین مرکز درمانی کاشت مو برای متقاضیان کار ساده ای نیست اما امیدواریم که در این مطلب با بیان کردن یک سری اطلاعات و  ویژگی های لازم برای مناسب ترین مرکز کاشت، کار شما عزیزان را آسان تر کرده باشیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایر مطالب مفید در سایت کلینیک خانه سفید مراجعه بفرمایید.

 

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi