https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

بهترین راه برای خرید بلیط هواپیما کدام است؟

تاریخ ثبت : 21 بهمن 1399 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  بهترین راه برای خرید بلیط هواپیما کدام است؟
بهترین راه برای خرید بلیط هواپیما کدام است؟ بهترین راه برای خرید بلیط هواپیما کدام است؟

خرید بلیط هواپیما امروزه به کمک اپلیکیشن های موجود، بسیار آسانتر از قبل شده است. خرید بلیط هواپیما از طریق مراجعه به آژانس های مسافرتی به صورت حضوری تقریبا به خاطره ها پیوسته و امروزه همه مسافران تنها از طریق همین اپلیکیشن ها اقدام به خرید بلیط می کنند. البته این اپلیکیشن ها تنها برای خرید بلیط هواپیما نیستند و شما می توانید بلیط اتوبوس و قطار را نیز با همین اپلیکیشن ها خریداری نمایید. در اینجا ما قصد داریم، با روش های خرید بلیط هواپیما بیشتر آشنا شویم.

بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما با کمترین قیمت ممکن

برای خرید بلیط هواپیما به کجا مراجعه کرده و چگونه اقدام به خرید می کنید، آیا با دوازده روش خرید ارزان بلیط هواپیما آشنایید؟ اگر نه شما را به خواندن ادامه مطلب دعوت می کنیم.

برای خرید بلیط هواپیما عجله دارید؟

چرا برای خرید بلیطتان زود اقدام می کنید، آیا از تمام شدن بلیط هراس دارید؟ یادتان باشد که بلیط ها گران و بدون تخفیف در همین عجله کردن ها گیرتان خواهد آمد. اکنون که عصر ارتباطات است و می توانید قیمت بلیط را هر روز از چندین اپلیکیشن و آژانس های مسافرتی چک کنید، پس عجله نکنید تا فرصت های تخفیف از دست نروند.

برای مسافرت در روز های خاص شهر های پر تردد را انتخاب نکنید

می دانید که شهر های بزرگی مانند اصفهان، شیراز، تبریز، تهران و مشهد در ایام خاص همیشه پر از مسافرند و دقیقا به همین دلیل نیز بلیط هواپیمای این شهر های بسیار گران می شود. چطور است شما مقصدتان را تغییر داده و به سراغ شهرهایی بروید که کمتر مورد توجه قرار می گیرند. البته این به معنی بی ارزش بودن آن شهرها نیست اتفاقا برعکس بعضی شهر ها و روستاهای کوچک ایران بسیار زیبا و دارای قابلیت های توریستی بی نظیری اند که کمتر کسی از آن ها مطلع است.

در تعطیلات عمومی به سفر نروید

درست است که گاه تنها فرصت ما برای رفتن به سفر همین تعطیلات عمومی اند اما همانطور که می دانید در این ایام قیمت بلیط هواپیما سرسام آور می شود. خب پس شاید بهتر باشد با وسیله دیگر بروید و یا اینکه زمان بهتری را برای سفر با هواپیما پیدا کنید.

اول و آخر ماه قیمت ها بیشتر می شوند

قیمت بلیط هواپیما در اول و آخر ماه بیشتر از وسط ماه است. اگر قصد خرید بلیط ارزان را دارید، پیشنهاد می کنیم در وسط ماه به سفر بروید.

بلیط لحظه آخری بخرید

همانطور که در اول گفتیم برای خرید بلیط عجله نکنید، بلیط های لحظه آخری با قیمت خوب گاها پیدا می شوند که گاهی ارزش صبر کردن را دارند.

بلیط هواپیما

به سراغ بلیط هواپیمای چارتر بروید

آیا می دانستید که قیمت بلیط های چارتر اغلب پایینتر بوده و علاوه بر این، احتمال کنسل شدنش هم تقریبا صفر است؟

قیمت بلیط را در ایرلاین های متفاوت چک کنید

با کمک اپلیکیشن و سایت های مختلف می توانید قیمت بلیط را از تمام ایرلاین ها جویا شوید.

دامنه تاریخ سفرتان را گسترش دهید

روزهای مختلفی در هفته را به کمک اپلیکیشن ها معتبری که در گوشیتان نصب کرده اید، بررسی کنید گاها اول هفته و وسط هفته قیمت پایین تری نسبت به آخر هفته دارند و با انعطاف پذیر کردن زمان پروازتان می توانید بهترین روز را در میا روز های هفته انتخاب کنید.

کلاس پرواز مناسبی را انتخاب کنید

فرست کلاس یا کلاس A برای سفرهای کوتاه مناسب نیستند؛ چرا که شما زمان زیادی را داخل هواپیما نیستید که لازم به استفاده از صندلی راحت و خدمات لوکس باشد.

 مقدار بار خود را بسنجید

اگر بار زیادی داشته باشید، جریمه بار اضافی به هزینه های شما خواهد افزود، بنابراین قبل از خرید بلیط قوانین بار را بررسی کنید.

 قوانین کنسل کردن بلیط را بدانید

ممکن است سفر شما به هر دلیل لغو شود. کنسلی بلیط جریمه های خاص خود را دارد که برای اطلاع از آن بهتر است موقع خرید بلیط قوانین را از فروشنده بپرسید. البته این قوانین در تمام اپلیکیشن های مربوطه درج شده است و نیازی نیست که این قوانین را حتما از آژانس های مسافرتی سوال کنید.

عضویت در باشگاه های ویژه آژانس های مسفرتی

اگر شما جز مشتریان ثابت و خاص یک آژانس مسافرتی باشید، احتمال اینکه در مواقعی خاص شامل تخفیفات و امتیازات ویژه آن آژانس شوید وجود دارد.

نیازیتو

جمع بندی

خرید بلیط هواپیما در ارزان ترین حالتش شامل 12 مورد است که هر مسافری قبل از خرید باید آن ها را بداند. برای مثال، انتخاب کلاس پرواز، استفاده از بلیط های چارتری با بلیط آخر وقت جز این دوازده مورد محسوب می شوند. برای خرید بلیط هیچگاه عجله نکنید؛ چرا که این کار نیاز به تحقیق و بررسی های زیادی دارد. بهتر است بررسی کنید که در چه روزهایی بلیط ارزان تر است. اگر جز باشگاه مشتریان آژانس مسافرتی خاصی هستید، احتمال اینکه تخفیفات ویژه و خوبی گاها نصیبتان شود بسیار زیاد است. کنسلی بلیط و هزینه بار نیز خود موجب تحمیل هزینه ای می شود که بهتر است قبل از خرید با قوانین کنسلی و بار اضافی آشنا شوید. برای پیدا کردن بهترین آژانس های مسافرتی می توانید سری به سایت نیازیتو بزنید. نیازی تو سایتی است که بهترین های هر کسب و کاری را یک جا جمع کرده و شما را با بهترین های هر شغلی آشنا می کند. اگر به دنبال خرید بلیط ارزان از معتبر ترین آژانس های مسافرتی هستید، این سایت را از دست ندهید.

 

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi