https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

بزرگترین بانک کتاب ایران

تاریخ ثبت : 18 فروردین 1400 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  بزرگترین بانک کتاب ایران
بزرگترین بانک کتاب ایران بزرگترین بانک کتاب ایران

حتی برای تهیه و خرید کتاب مورد نیاز خود به مراکز خرید کتاب یا فروشگاه ‌های نزدیک محله خود مراجعه کرده‌اید، آیا همه کتاب‌های مورد نیاز را به راحتی در آن مرکز پیدا کردید؟ 
آیا زمان کافی برای خرید حضوری در آن مرکز را داشته‌اید؟ 
مشکل کرونا را چی؟ آیا محدودیت‌ها و مشکلات را به خوبی مدیریت کرده‌اید؟ 
بحث ترافیک و محدودیت‌های تردد چی؟ آیا مشکلی از این بابت داشته‌اید؟ 
هزینه‌ی کتابها را چطور برآورد کرده‌اید؟ 
و ... 
اینها همه سوالات و مشکلاتی است که در خرید حضوری کتابها با آن مواجه می‌شویم و تازه بعد از حل این مشکلات، کتاب مورد نظر را نیز در آن مراکز پیدا نمی‌کنید. 

کتابخانه

ناشران و کتابفروشان حرفه‌ای بر آن شده‌اند که این مشکلات را به نحو احسن حل کنند و بتوانند کتاب‌های مورد نیاز دانش‌آموزان و دانشجویان را در سریعترین زمان ممکن و با قیمت مناسب درب منزل تحویل دهند. از این رو آنها به افتتاح موسساتی به نام بانک کتاب شده‌اند که علاوه بر کتاب‌های انتشارات خود، کلیه کتاب‌های انتشارات دیگر را نیز تهه کنند تا بتوانند کلیه کتابهای درخواستی شما را در اسرع وقت ارسال کنند. 
موسسات بانک کتاب در واقع بانک جامعی از کلیه کتب درخواستی و مورد نیاز دانش‌آموز و دانشجو می‌باشد که این کتابها را با تخفیف ویژه و ارسال رایگان درب منزل تحویل می‌دهند. 
در بانک کتاب نیز ممکن است که بعضی از کتابها موجود نباشد در آن صورت نیز اصلاً نگران نباشید این موسسات این کتابها را نیز از انتشارات این کتب تهیه و به همراه کتابهای دیگر برایتان ارسال می‌کنند. 

کتابخانه

تعداد زیادی بانک کتاب در اکثر استان‌ها و بخصوص در تهران و مخصوصا در میدان انقلاب وجود دارد که همه آنها تقریباً خدمات مشابهی ارائه می‌دهند. و البته که در این میان کسانی هستند که از نام بانک کتاب سوء استفاده کرده و خدمات خوبی ارائه نمی‌دهند. بنابراین لازم است که برای خرید کتاب حتی مراکز معتبر را شناته و یا از مشاوره خود پرسیده باشید. بهترین راه برای اطمینان به این موسسات این است که از بانک کتابی استفاده کنیم که خدمات پرداخت درب منزل را داشته باشند تا بعد از دریافت کتاب، هزینه آن را پرداخت نمایید. همچنین به دلیل هزینه بالای کتابها در سال‌های اخیر که بیشتر آن مربوط به افزایش قیمت کاغذ مورد استفاده درکتابهاست، حتی از تخفیفات این موسسات استفاده کنید تا مقداری از هزینه تحصیل از دوش شما برداشته شود. 
حال خیلی از دانش‌آموزان برای تهیه کتاب مورد نیاز خود نیاز به مشاوره دارند تا بتوانند تمام نیازها و ضعف خود را در آن کتاب پوشش دهند، در این صورت مراکز بانک کتاب به دلیل تجربه و میزان فروش کتابها و نیز مسلط بودن به محتوای کلیه کتابها، بهترین مشاور می‌توانند برای شما باشند و از این بابت می‌توانید به این مراکز اعتماد کنید. 

کتاب

در بین کلیه موسسات بانک کتاب، می‌توانید از خدمات بانک کتاب تکتاب که بزرگترین مرکز خرید کتاب اینترتی در کشور نیز هست استفاده کنید. این موسسه با دارا بودن مشاوران برجسته کنکور و حتی کارشناسی ارشد و دکتری به راحتی می‌توانند بهترین منابع را به شما معرفی کنند. کافیست شما با شماره تلفن 66470470-021 تماس بگیرید یا به سایت Telketab.com مراجعه کنید و از خدمات این موسسه استفاده کنید. 
منبع: https://itresan.com/333090/

 

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi