https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

ترفندهای خرید ارزان تور دبی

تاریخ ثبت : 17 خرداد 1400 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  ترفندهای خرید ارزان تور دبی
ترفندهای خرید ارزان تور دبی ترفندهای خرید ارزان تور دبی

در مورد ترفندهای سفر به دبی چه می‌دانید؟ می‌دانستید که به راحتی می‌توان گران شدن ارز را دور زد و با چند راهکار ساده هزینه‌های سفر را کاهش داد؟ اگر جواب این سؤال‌ها را نمی‌دانید با ما همراه شده و برای یک سفر عالی و البته ارزان به دبی آماده شوید!

دبیما ایرانی‌ها برای سفر به دبی بایستی ویزای دبی را دریافت کنیم، اما جدای از 7 تا 10 روزی که برای دریافت ویزا باید در نظر گرفت، کوتاه بودن طول پرواز، وجود معروف‌ترین مراکز خرید، رستوران‌ها و هتل‌های آسیا و مهم‌تر از همه تفریحات و جاذبه‌های تمام نشدنی این شیخ نشین عرب تور دبی را به انتخاب اول ایرانی‌ها برای سفر تبدیل کرده است؛ اما برای داشتن سفری به‌صرفه و ایده‌آل‌تر بهتر است قبل از هر چیز با ترفندهای سفر ارزان به دبی آشنا شوید. در ادامه آژانس هواپیمایی ستاره ونک از این ترفندها رونمایی می‌کند.

زمان مناسب را برای سفر به دبی انتخاب کنید

هر مقصد یک زمان به اصطلاح پیک برای سفر دارد که هتل‌ها، پروازها و حتی تفریحات نیز در آن فصل گران‌تر از همیشه هستند پس ترفند اول برای کم کردن هزینه‌ها انتخاب زمان مناسب برای سفر است. دبی به دلیل قرار گرفتن در مناطق بیابانی آب و هوایی شبیه به استان‌های جنوبی ایران دارد. بهار و تابستان‌های امارات گرم و خشک و پاییز و زمستان‌هایش آب و هوایی عالی و فوق‌العاده دارد. ازاین‌رو تورهای دبی در نیمه دوم سال گران‌تر از نیمه اول سال است. پس اگر می‌خواهید دو فاکتور آب‌وهوا و قیمت مناسب را داشته باشید بهتر است اوایل بهار یا اواخر تابستان را برای سفر به این شیخ‌نشین انتخاب کنید. چرا که با رسیدن به آخر تابستان هوا بسیار معتدل‌تر شده و هنوز قیمت‌های بلیط هواپیما وهتل به اندازه پاییز و زمستان گران نیستند.

نکته دیگر اینکه قبل از برنامه‌ریزی برای سفر تفریحی به دبی برگزاری نمایشگاه‌ها را نیز چک کنید چرا که در این ایام قیمت هتل و بلیط افزایش پیدا می‌کند.

انتخاب هوشمندانه بلیط هواپیما

انتخاب زمان مناسب جهت خرید بلیط دبی ترفندی بسیار کاربردی است که حتی در ایام پیک سفر هم به کاهش هزینه‌ها کمک می‌کند. همان‌طور که می‌دانید بلیط‌های چارتر بلیط‌هایی هستند که از طرف ایرلاین خاص به آژانس‌های هواپیمایی فروخته می‌شوند و از آن پس سیاست نرخ‌گذاری و البته مسئولیت فروش بلیط‌ها با شرکت چارتر کننده می‌باشد. از این رو این بلیط‌ها در اکثر مواقع ارزان‌تر از بلیط‌های سیستمی به فروش می‌رسند. پس برای خرید ارزان بلیط دبی به نرخ بلیط‌های چارتر توجه کرده و با عضو شدن در باشگاه مشتریان آژانس‌های هواپیمایی از تخفیفات بلیط‌ها مطلع شوید تا در نهایت بتوانید ارزان‌ترین و مناسب‌ترین بلیط را خریداری کنید.

نوع ایرلاین و ساعت پرواز هم تأثیری انکارناپذیر در قیمت بلیط هواپیما دارند. نرخ بلیط ایرلاین‌های خارجی مانند امارات، قطری و … معمولاً گرانتر از هواپیمایی ماهان یا ایران ایر هستند.

نکته مهم دیگر اینکه پروازهای نیمه شب و وسط هفته قیمت ارزانتری به نسبت پروازهای طول روز و آخر هفته دارند.

پرواز امارات

در انتخاب هتل دقت کنید

ترفند بعدی در کاهش هزینه‌های تور دبی انتخاب هتل است. انتخاب هتلی با امکانات رفاهی استاندارد و قیمت مناسب نیاز به تحقیق و البته هوشمندی دارد. دبی به واسطه توریست‌پذیر بودنش مملو است از هتل‌های سه، چهار و پنج ستاره و انصافاً حتی هتل‌های سه ستاره دبی نیز با وجود قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه امکانات مناسبی را ارائه می‌دهند. هتل‌های 4 و 5 ستاره نیز که هر کدام در جای خود می‌توانند گزینه مناسبی برای گردشگران باشند.

دبی مناطق شهری مختلفی دارد درمجموع هتل‌های منطقه دیره و رقه به دلیل مرکزیت قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به مناطق شیخ زاید و جمیرا دارند. پس برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها بهتر است هتل‌های ۴ ستاره مناطق دیره و رقه را برای اقامت انتخاب کرده و برای گشت‌وگذار در شهر از سیستم حمل‌ونقل بسیار گسترده و پیشرفته دبی استفاده کنید. شما با استفاده از مترو و در کمترین زمان می‌توانید به تمام نقاط شهر دسترسی داشته باشید.

تفریحات رایگان در دبی

برای لذت بردن از اقامتتان در شهر دبی نیازی به صرف هزینه‌های بالا ندارید این شهر پر است از تفریحاتی که رایگان بوده و اوقات خوشی را برایتان رقم می‌زنند. شما می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه از امکانات تفریحی زیر استفاده کنید:

دبی

جهت اقدام ویزای دبی و رزرو تور دبی با همکاران آژانس هواپیمایی ستاره ونک در واحد تور به شماره 88880000-021 در ارتباط باشید. آژانس هواپیمایی ستاره ونک از روز شنبه تا چهارشنبه در ساعات کاری 9 صبح تا 5 بعدازظهر و در روز پنجشنبه در ساعات کاری 9 صبح تا 1 بعدازظهر در خدمت مراجع کنندگان حضوری می‌باشد.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi